Ik ben een meid van 28 (pff) en wil graag binnenkort (half/eind maart) voor 4,5/5 weken naar Ecuador. Ben van plan om in Quito eerst 2 weken Spaans te leren en daarna nog 3 weken rond te reizen (moet overigens nog toestemming krijgen van mijn werkgever).
Was van plan om alleen te gaan maar nu het dichterbij komt, vind ik het toch wel erg spannend en lijkt het me leuker om (deels) samen met iemand anders te reizen. Ben dus erg benieuwd of er iemand interesse heeft.
Vorig jaar heb ik 3 maanden door Z-O Azie gereisd. Deels alleen een deels met een meisje die ik ook via deze site heb ontmoet. We hebben een superleuke tijd gehad. Verder ben ik dus 28, ben gek op reizen, hou van cultuur maar hoef niet elke dag kerken, musea’s e.d. te zien. Vind het leuk om in de natuur te zijn maar vind het strand toch ook wel heerlijk:zon:!!
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
groetjes, Roos:zon02:
Lijkt me een super leuk plan! Ik ben zelf 26 en op zoek naar een reisgenootje. Bestemming: Zuid-Amerika of Afrika. Het enige ‘punt’ is dat ik gebonden ben aan de schoolvakanties en pas in de zomer weg voor langere tijd (ongeveer 5 weken) weg kan. ZOu je ook in de zomer kunnen?
Hoi!
Ben ook van plan in de zomer (hopelijk 6-7 weken) naar zuid-amerika te gaan… Heb (ook 26) wel eerder een reis van 6 maanden gemaakt.
Omdat nauwelijks spaans spreek ben ik ook van plan 2 weken ongeveer spaans te gaan leren in ecuador of peru.
Verder machu pichu, uyuni in Bolivia, en stiekem toch ook wel de galapagos… als mn budget dat toelaat
Heb jij al plannen?
greetzz! am
Klinkt goed! Heb zelf nog geen concrete reis op het oog, heb me nog niet echt verdiept. Maar weet wel al lang dat ik dit wil.
Ik zit helaas niet op msn, maar je kunt me gewoon mailen. Ik zal je even een berichtje sturen met mijn e-mail.
Ik heb dus ook plannen om begin april een rondreis te maken in Midden/Zuid-Amerika. Bij voorkeur in Argentinie of CostaRica. Equador lijkt me minder ontwikkeld en meer armoede en mogelijk onveiliger. Ik ga meer voor natuur dan cultuur. Heb je al geboelt en een reisplan want het is best kort dag. Waar ga je de talencursus boeken en hoe ga je reizen met bus? overnachten in hostels? Ik ben zelf 33 jaar en heb een paar maanden door Australie gebpackpacked.