Oud en Nieuw 2015 Sydney Januari 2016 Oostkust!

Hallo allemaal,

Eind dit jaar gaat het dan eindelijk gebeuren, ik ga voor het eerst een lange reis in mn eentje maken! Heb er ontzettend veel zin in. De reis begint voor mij al begin december, maar op 29 december 2015 land ik in Sydney en na Oud en Nieuw wil ik (een deel van de) Oostkust zien. Eventueel door een camper te huren. Wie weet is er iemand of zijn er meerdere mensen met dezelfde plannen en kunnen we deze op elkaar afstemmen. Ik ben op zoek naar een combinatie van actief, strand en feestjes.

Ik ben zelf een jongen en ben sinds kort 30 jaar :slight_smile: De leeftijd van de reisgenoot/reisgenote waar ik naar op zoek ben maakt niet zoveel uit, een rijbewijs is wel handig. Helaas eindigt de reis voor mij al eind januari en staat de terugvlucht al vast.

Mocht dit je aanspreken of wil je meer weten, stuur dan een berichtje!

Hallo! Ik zag je oproep! Ik ben van plan om na de Kerst naar Sydney te vliegen en vanuit daar mijn reis in Australie te starten. Ik ben 29 jaar en heb de afgelopen jaren flink wat afgereist. Misschien handig om te contacten met elkaar over onze reis en kijken of we iets kunnen combineren :). Gr. Roxanne