Januari '16 reizen langs de Oostkust in Australië

Hoi Hoi,

Ik vertrek begin januari naar Australië voor minimaal 6 weken. Droom hier al jaren over en nu de stap gezet om het ook echt te gaan doen! Wil reizen langs de Oostkust en genieten van al het moois daar! Lijkt me heerlijk om uren rond te crossen met een campertje en een poging te doen tot bijvoorbeeld surfen. 's Avonds een feestje zit er altijd wel in! :wink:

Het liefst zou ik de reis samen met iemand beginnen. In mijn vriendenkring zijn ze of allemaal gesetteld of geen budget en ik kan niet langer meer wachten! Ik heb momenteel nog niet geboekt, maar wil dit op korte termijn wel gaan doen.

Heb je hetzelfde plan? Of wil je meer weten? Stuur gerust een berichtje!

Groetjes,
Anne

Hey Anne!

Ik vertrek zelf half december naar Australië en blijf dan tot eind januari. Wil vanaf begin januari (camper) reizen van Sydney naar Cairns… Heb jij al meer plannen gemaakt? Wie weet komen de plannen een beetje overeen en kunnen we een deel samen reizen!

Hey!

Bedankt voor je berichtje! Helaas heb ik te horen gekregen dat ik in december / januari geen verlof kan opnemen. Ik vertrek nu begin februari voor ongeveer 5,5 week. Dan lopen we elkaar net mis! Jammer, maar alsnog heel veel plezier!

hey anne

leuk je berichtje te lezen , zal me even voorstellen , ben jo uit belgie (limburg) , ben in 2013 een maand naar australie geweest en ben verliefd geworden op australie

ik zou enorm graag nog is terug gaan in 2016 , normaal in februari of maart en ik kan lang verlof pakken :slight_smile: ik ben vrij bekend aan de oostkust .

ik zou liever niet alleen gaan en zou leuk zijn om samen met iemand te gaan .

mijn vorige reis heb ik : gold coast , brisbane , noosa , fraserisland , byron bay , port macquarie , sydney , blue mountains , uluru , kings canyon , alice springs en cairns gezien :slight_smile: was een zalige reis :slight_smile: als je intresse hebt wil ik graag verder praten :slight_smile: ik heb ook nog niks geboekt en ik ben zelf iemand die graag wandelt in natuurparken , zoo’s bezoeken , snorkelen great barrier reef , feesten ook wel maar niet elke dag hoor :slight_smile: haha

Hallo Anne,

Hoe oud ben je?
Ik ben Manuelle en 21 jaar oud. Ik ga eerst naar nz en ben volgens mijn planning rond half februari in Aussie. Ik zou daar ook graag de oostkust langs crossen en een poging doen tot surfen! Ik heb een maand of 2 de tijd, hoe lang wil jij blijven?

Het lijkt me leuk om wat te horen.

Groetjes Manuelle

Hi Manuelle,

Heb je een prive berichtje gestuurd!

Hallo Anne,

ik vertrek eind dec richting Australie Sydney en zou na een tijdje door willen reizen met de camper langs de oostkust. Misschien kunnen we een deel samen reizen?
Ik ben 29jaar en werk in de jeugdzorg, dit is de eerste keer voor mij dat ik richting Australie vertrek. Ik sta qua planning nog open en ben flexibel.
Groetjes Roxanne

Hey Roxanne!

Ik kom 1 februari in Sydney aan en verblijf 3 nachten in het Sydney Beach Hostel. Ik denk dat dat voor jou iets te laat is he, omdat je er dan al een tijdje zit?

Groetjes,
Anne

Hallo Anne,

Ik ben dan al een maand in australie en weet niet waar ik dan ben. Maar laten we contact houden, wie weet :slight_smile: