Hoi!
Ik ben Carolyn, 19 jaar en woon in Amsterdam. Ik heb eindexamen gedaan en heb een tussen jaar genomen, omdat ik nog niet zeker weet welke opleiding ik wil gaan volgen en gek op reizen ben!
Al een paar jaar wil ik al heel graag naar Australie (vooral wil ik de oostkust graag zien). Mijn plan is om begin 2012 te vertrekken en dan voor 2/3 maanden.
Lekker reizen, feesten en genieten van de Australische cultuur!
Ik zoek een leeftijds genoot die spontaan, sociaal en in voor een feestje is!
Heeft iemand zin om met mij mee te gaan?
Laat het mij weten!!
Groetjes
Carolyn
Hallo,
Leuk dat je ook naar australie wil gaan! en ook nog eens naar de oostkust. Dat lijkt mij ook ontzettend leuk!
Ik ben ok al lang opzoek naar een reisgenoot en ik zit al een tijdje op deze site te kijken. Ik ben geinterreseerd in jou verhaal.
Oja ik ben 21 jaar oud en ik woon in het westland(honselersdijk). Ik ben sinds een half jaar gestopt met mijn opleiding en werk het meest bij een kinderdagverblijf.
Het liefst wil ik iets voor Januari weg:P
Hopelijk spreek ik je,
Groetjes
Desiree
Hey!
Leuk dat je hebt gereageerd! Ja ik heb gehoord dat als je naar Australie gaat de oostkust echt moet zien.
Ik zou alleen nog wel in Januari moeten werken anders red ik het niet met het geld. Rond 2 Februari zou ik dus zo kunnen vertrekken.
Had jij eigenlijk al een idee wat je wou gaan doen en hoe en wat?
Ik zat eraan te denken om zo een bus kaart te kopen en dan met de bus van stad naar stad te gaan. Verder had ik niet echt een plan haha.
Groetjes!
Hallo,
Ja dat hebben veel mensen gezegt dat je naar de oostkust moet gaan. Mijn zus is een tijd geleden daar ook heen gegaan, daar is toch het meest te zien en het mooist.
En Sorry voor mijn late reactie!
Het is behoorlijk wat geld ja wat je daaraan kwijt ben ja. Heb jij een idee hoeveel?
Ik spreek je hopelijk snel weer!
Groetjes
Desiree