Hallo Otto, Johan en Henk. En natuurlijk de familieleden. Hoe is het, nu orkaan Otto jullie heeft bereikt. Geen al te grote schade? Sterkte ermee.
Groet,
Willem
Hallo Otto, Johan en Henk. En natuurlijk de familieleden. Hoe is het, nu orkaan Otto jullie heeft bereikt. Geen al te grote schade? Sterkte ermee.
Groet,
Willem
In de centrale vallei hebben we er eigenlijk niets van gemerkt.
Het was de hele dag bewolkt. En soms miezerde het wat. Niet ver van de luchthaven, waar ik woon en werk,
Geen echte regen en geen wind.
Juan Santamaria is dan ook de hele dag gewoon open geweest.
Otto heeft in de avond en nacht schade aangericht vooral in Upala en omgeving.
Het traject was grotendeels over Nicaragua. Vanaf de Cariben aan land gegaan bij Bluefields.
Otto is om 15.00 uur Costa Rica binnen gekomen bij Los Chiles tegen de grens met Nicaragua
en heeft de grens gevolgd tot de Pacific.
Johan
www.costaricaopmaat.nl
Goed te horen. Wellicht heeft Gerard bij El Sol Verde er meer van meegekregen.
Groet,
Willem
Hier in het zuiden alles rustig verlopen. Ik zag zo even zelfs de zon weer.
Helemaal aan de grens met Panama heeft het meer geregend en waren wegen deels vol modder. Maar als het nu droog blijft zal dat binnen een paar dagen ook wel weer opgeruimd zijn.
Otto
Hallo Otto,
Ik ben me aan het oriënteren op een gezinsvakantie naar Costa Rica (en ik kom op diverse sites jouw naam tegen?!)
Misschien kun jij me helpen; we zijn met 5 en kunnen vertrekken vanaf 7 juli.
Via Skyscanner kunnen we tickets boeken bij Tripair voor 3500,- (3 volw en 2 kids), vluchttijd nog geen 14 uur (Panama overstappen).
Tripair (ed) lees ik negatieve dingen over, maar als ik boek via een bekende organisatie, dan kosten dezelfde tickets 5000,-!
Heb je advies voor me? Misschien wachten op een aanbieding?
Voor tickets zou ik eerst eens kijken op Google Flights om er achter te komen wat de tarieven zo ongeveer zijn. Een dag eerder, een dag later kan soms zo maar honderden euro’s schelen. Bij www.momondo.nl zie ik dat ze daar tegenwoordig de tickets tegen scherpe tarieven aanbieden. Maar ook via https://www.cheaptickets.nl/ kun je aan goedkopere tickets komen.
Maar als jij bij Tripair 5 tickets voor €3500 kunt kopen met KLM via Panama dan heb je een zeer goede prijs!!
Op dit forum is trouwens een topic gewijd aan dit onderwerp: lees hier
Eenmaal je tickets gekocht zou ik je bij de betreffende luchtvaartmaatschappij aanmelden voor het “lidmaatschap” Bij KLM heet dat Flying Bleu Account. Dan heb je makkelijk en rechtstreeks toegang tot je reisgegevens op de website van die maatschappij. En hoef je niet meer via de verkoper van de tickets te werken.
Succes er mee
Otto