Huwelijksreis juni 2010

Hallo allen,

In juni 2010 willen wij op huwelijksreis naar costa rica. Wij hebben al een en ander bekeken en denken erover de volgende reis te maken:

• 2 nachten vlakbij vliegveld San Jose
  • 2 nachten Tortuguero
  • 3 nachten Puerto Viejo / Cahuita
  • 1 nacht Sarapiqui
  • 2 nachten La Fortuna
  • 2 nachten Monteverde
  • 2 nachten Rincon de la Vieja
  • 4 nachten Samara
  • 1 nacht San Jose

Graag jullie reacties op dit voorstel! Vinden jullie dit een goede route, missen we hiermee erg leuke dingen, of staan er dingen in die jullie niet zo leuk vonden?

Wij willen boeken bij costaricaonline.nl Iemand ervaring mee???

Tenslotte nog de vraag waar we goedkope vluchten kunnen vinden. Enige tijd geleden zagen we vluchten voor rond de 900 e nu al boven de 1000??

Groetjes

Allereerst gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Probeer het anders eens bij de Nederlander Johan Oosterboch gevestigd in Costa Rica. http://www.costaricaopmaat.nl Hij heeft een aantal voorbeeldreizen, maar je kunt je eigen wensen ook geven en naar aanleiding daarvan een reis voor je combineren. Hij regelt de auto voor je en de reserveringen. Zelf moet je dan de vlucht regelen.

Wij hebben het ook via Johan geregeld en dat is zelfs uittekend bevallen. Wij hadden ook andere wensen dan op zijn site staan. Hij heeft een mooie route voor ons samengesteld. Wij vlogen met Iberia. Voordeel: je mag extra bagage meenemen. Kijk voor een indruk maar eens op onze site hoe wij het hebben gedaan: www.bjusterbaarlik.nl Hier staan ons reisverslag, veel foto’s en een grote lijst met tips op alf. volg.

Mijn website http://www.visitcostarica.com/ geeft jullie veel bruikbare informatie. Dit is gebaseerd op mijn eigen reiservaring naar Costa Rica
Arno

Hoi,
Van harte!
Behalve de eerste 2 nachten, is het een prima route. Eentje die wij ook vaker verkopen. Bij aankomst is 1 nacht in San Jose (of Alajuela) voldoende. 2 kan natuurlijk, is wat rustiger maar 1 volstaat. Hou je een extra nacht over …

Plezier,
Toine
www.costaricavakantie.nl

Gefeliciteerd met je verloving!
Je zou bij CheapTickets.nl vriijblijvend en kosteloos een offerte kunnen opvragen. Kan je zelf besluiten of je hier gebruik van wil maken of niet. Heb je in ieder geval wat vergelijkingsmateriaal.
Succes!

De enige reden om 2 nachten in San Jose te zitten, is om gezegd te kunnen hebben dat je in de hoofdstad geweest bent… Maar helaas heb je de stad na 2 uur wandelen wel gezien…

Ik mis Corcovado, dat vond ik geweldig! Ik had het niet willen missen.

Wij zijn afgelopen juli geweest en hebben alles zelf geregeld. Ik was toen ook op www.costaricaopmaat.nl geweest, maar vond dat gewoon veel te duur. Zeker voor zo’n land als Costa Rica waar alles gewoon heel eenvoudig ter plekke te regelen is. Maar ja, de eigenaar van costaricaopmaat.nl werkt ook niet voor niets.

Iedereen spreekt goed Engels.