Wij hebben een huis op Curacao ( 4 slpkmrs en 2 badkmrs met toilet) en super mooie uitzicht op zee.
Mijn vader woonde op Curacao maar is afgelopen mei jl overleden. Omdat mijn moeder en ik in NL wonen hebben we besloten om het huis op te knappen en te verhuren aan een leuk, stabiel gezin.
Aan het huis moet het een en ander gedaan worden ( muren verven, deuren schuren en verven, nieuw keuken en badkamers en toiletten).
Ik zal begin september daarnaartoe gaan om al te beginnen, maar echt vakwerk heb ik echte vakmensen nodig. En uiteraard gaat het klussen sneller en is het gezelliger met meerdere mensen.
Heb je zin om een paar weken of maanden op Curacao te vertoeven, mee te helpen met klussen en te genieten van alle andere gemakken? Laat dan wat van je horen.
Locatie woning: Willemstad, 6 minuten lopen van Hotel Breezes en Mambo Beach, bus stopt precies voor de deur, dus je bent binnen 10 min in Punda.
Hallo, jullie advertentie spreekt me erg aan, ik ben al 2 jaar bekend op curacao, voor verdere informatie graag mailen naar:
Mar
[EMAIL=“kayacollie@hotmail.com”]kayacollie@hotmail.com
Hoop tot horens!
Ik heb interesse en woon sinds 2 mnd op Curacao en in het verleden ben ik uitvoerder in de bouw geweest. Mochten jullie nog iemand nodig hebben graag mailen op [EMAIL=“polka1968@msn.com”]polka1968@msn.com
Ik ben blij met je reactie.
Helaas ben ik nog niet op curacao. hHt wachten op de notaris en de afhandeling van de financiele dingen die erbij komen kijken bij overlijden van ouders/familie is nog in volle gang.
We hopen zelf dat we eind van oktober meer uitsluitsel krijgen en dan kom ik richting Curacao.
Ik zal je zeker in mijn achterhoord houden en neem dan contact met je op.
Mocht je nog op zoek zijn mensen om te helpen klussen, hierbij een ideetje: Mijn vriend en ik komen eind februari naar Curacao omdat ik daar een baan heb gekregen als arts in het SEHOS. Nu zoeken we nog een onderkomen. Mijn vriend zal hoofdzakelijk gaan studeren maar wil daar ook wat bij werken. Hij is heel handig, heeft twee rechterhanden maar is alleen geen echte vakman. Misschien dat we in ruil voor gezelligheid en zijn handigheid ons een tijdje bij je in het huis kunnen komen vervoegen zodat wij de tijd hebben om iets vasters te zoeken? We horen het wel als je interesse hebt.
Hoi ik las jou bericht en wij (mijn man en ik) zijn op zoek naar een huis op Curacao om te huren. Wij emigreren piv 31 as. zou graag weten of de woning nog vrij is en of er foto’s zijn en wat de huur per maand is? Mijn echtgenoot heeft jarenlang in de bouw gewerkt in NL. Met vr.gr., Carla
hallo Lies,
weet niet of je al op curacao bent, maar wat is de** lokatie** van deze woning? (marie Pompoen??)
En als je nog geen hulp hebt weet ik wel iemand en die wil het** waarschijnlijk** ook wel
van je huren (als het tenminste een redelijk prijs is)