Ik (26) en mijn vriend (34) zullen vanaf 15 oktober 2012 een half jaar verblijven in curacao.
Wij zijn nog opzoek naar een woning, simpel appartement maar wel graag in de buurt van willemstad en mambobeach. heeft iemand tips of ideeen waar we het beste kunnen kijken? of heeft iemand deze periode nog iets vrij staan?
ons budget ligt rond de 600 euro.
Ook zijn we opzoek naar een baan. We komen beide uit de horeca/evenementen, als managers.
Alle tips zijn welkom!!!
Beste klant,
Wij hebben een gerenoveerde huis te huur te Koraal Partier van 3 slaapkamers en 1 badkamer met AC.
De huis heeft ook 1 nieuwe appartament te huur in de tuin, de appartament is van 1 slaapkamer met AC.
Huis en appartament heeft beide pagatinu en de prijs van het huis is Nafl 1500,- per maand e de appartament is Nafl 800,- per maand
Heeft u vragen neem snel conact met ons.
Met vriendelijke Groet
Freeland Real Estate
www.freeland-realestate.com
6666401
hallo!
lees net jullie bericht op dit forum. ik 27 en mijn vriend 40 vertrekken aan het eind van de maand naar curacao voor een langere periode dan een half jaar. ik ben er al eerder een half jaar geweest en samen regelmatig op vakantie.Hebben jullie al een woning gevonden? en zijn jullie zelf al eerder op het eiland geweest??
groetjes chantal en michel
Hoi,
Ik heb in die periode een woning vrij aan de nijmegenstraat, dit ligt vlak bij mambo!
Gr Ed
Gewoon simpel groot schoon appartement in de buurt van Salina 5 minuten van Mambo Beach.
Kijk eens op www.margaritha-apartments.com. Zelf woon ik daar en het zijn echt erg mooie appartementen. Dicht bij alles!