Met spoed een huurwoning gezocht!

Mijnvriend en ik zijn per direct op zoek naar een huurwoning op Curacao tot 1500 NAF p/m, liever geen studentenwoning. Onze voorkeur gaat uit naar een gemeubilleerde woning in of rondom de wijk Salinja (Vredenberg, Dominqiuto, Rooi Catootje).

Hebben jullie misschien tips om op zo’n korte termijn iets leuks en veiligs te vinden? :confused:

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hi,
Op de website www.casacama.com kun je allerlei huurwoningen vinden in diverse prijsklassen. Of de wijk die jij wilt er ook op staat weet ik niet, maar je kunt altijd even kijken. Verder staan er ook veel advertenties op marktplaats van woningen die worden aangeboden. Ik zie inmiddels zelf door de bomen het bos niet meer en weet niet meer wat ik moet kiezen! Mss als je gewoon je wijk op google intikt dat er ook wat uitkomt?
Succes!

Bedankt voor de tip! We hebben waarschijnlijk per 1 januari iets, maar dan hebben we nog onderdak nodig voor de maand december, Casacama hebben wij voor dit probleem ook benaderd. Hopen dus dat ze iets voor ons hebben!

Tjee spannend … en kun je niet iets huren via marktplaats? Daar staan veel resorts op die ook voor een maand verhuren. Woon je nu al op Curacao?

Heel spannend inderdaad! Ik ben nog in Nederland, maar mijn vriend die per 1 december aan zijn nieuwe baan begint is er al. Hij verblijft bij een familielid, maar een maand lang ergens logeren is niet ideaal, voor beide partijen niet… Daarom zijn we naarstig op zoek!

Ik wil er ook zo snel mogelijk naar toe, voornamelijk zodat ik kan beginnen met solliciteren, ik ben niet zo goed in stilzitten;). Bedankt voor je tips, ik was toevallig net aan het surfen op marktplaats, hopelijk gaat het allemaal lukken!

Tjee spannend! En ga je voor een bepaalde tijd of blijf je er echt wonen? Wat gaat je vriend voor werk doen? Ik heb ook zin om te gaaaaan, maar ja moet nog wel even wachten tot het sept is. Laat ff weten hoe het je vergaat !

We blijven er zolang het er bevalt, mooie insteek he! En jij?
Mijn vriend is fiscalist en ik zit in de PR. Via Marktplaats heb ik al een aantal woningen gespot, hopelijk wordt het iets, heel erg bedankt! :smiley:

Wij gaan voor een jaar. Mijn man wil eigenlijk wel emigreren, maar ik niet! Ik wil wel een jaar ervaren hoe het is om echt samen te zijn, zonder familie en vrienden en dan op een eiland. Ik ben erg benieuwd en vind het een grote uitdaging. Niet dat ik denk dat we het niet volhouden samen ofzo, maar ik ben toch wel erg gehecht aan mijn familie. Het is een goede stap voor ons om te doen. Als we terugkomen in september 2010 word ik 30 en dan kunnen we serieus gaan nadenken over bepaalde dingen in het leven … Nu wil ik nog niet zo volwassen nadenken en genieten van het leven! En dat gaan we doen !!! Leuk hoor, ben benieuwd hoe het jullie vergaat.