Wonen en werken op Curacao :zon02:
Mijn man en ik wonen sinds kort op Curacao. Qua leeftijd,
en werk ervaring en omstandigheden zou het beheer van een bungalow/vakantie parkje het ideale werk/leven voor ons zijn.
Wij komen beide uit de horeca en hebben het service en
hospitality hoog in het vaandel staan. Waar gaan wij beginnen met zoeken?
hoor het graag !!!
Hallo beheerdersechtpaar, zijn jullie nog steeds op zoek naar vakantiehuizen om te beheren? Zo ja, in welke omgeving op Curacao werken jullie?
Bedankt voor jouw reactie!!
We zijn nog steeds op zoek,we hebben beide vervoer dus omgeving is geen probleem.zelf wonen we in de wijk Jongbloed.dus als je wat weet horen we het graag van je!
Dat is leuk dat jullie nog steeds op zoek zijn. Zouden jullie een mail willen sturen naar richard@reset.nl? Dan kunnen we jullie op die manier met elkaar mailen, dat praat wat gemakkelijker. We horen graag van jullie!
Hallo beheerdersechtpaar
Ik zoek nog een beheerder en eventueel schoonmaakster voor onze vakantiebungalow en appartement op Seru Coral Resort.
Ik zou graag jullie ideeën over het hoe en wat ven woningbeheer horen en wat voor kostenplaatje je daarbij in gedachten hebt.
Denk bij de werkzaamheden aan: sleutelbeheer, in- en uitchecken van gasten, evt op verzoek transfer van en naar de luchthaven, schoonmaakwerkzaamheden (zelf uit te voeren of het aansturen van een derde persoon)inclusief wassen van linnengoed, noodhulp/aanspreekpunt voor gasten, aanspreekpunt/aansturen vanderden tijden reparaties en/of werkzaamhden aan de woningen.
Indien jullie nog interesse hebben zou ik graag jullie reactie ontvangen via infomelvyra@kpnmail.nl.
Om een indruk van de woningen te krijgen kun je een kijkje nemen op onze website www.melvyracuracao.nl.
Ik hoor graag van jullie.
vr gr Yvette Kotzebue
Hallo Beheerdersechtpaar,
Ik ben opzoek naar schoonmaakster die ook beheerders activiteiten willen doen.
Werkzaamheden houden onder anderen in:
1x per week huis luchten, bij aankomst, vertrek en tussentijds huis schoon maken (schoonmaak werkzaamheden zijn belangrijk), boodschappen halen, in en uitchecken van gasten, sleutelbeheer, aanspreekpunt voor gasten, wassen badlakens, bedlinnen naar stomerij brengen en ophalen, toezicht houden op poolonderhoud.
Werkzaamheden worden betaald op uurbasis.
Indien jullie interesse hebben, dan hoor ik het graag.
vriendelijke groet,
Zeta