Ben opzoek naar een leuke baan als beheerder van een vakantieresort.

Hallo,

Sinds 2009 verblijf ik regelmatig op Curacao. Een eiland dat mij maar niet loslaat. Daarom wil ik de stap zetten om te vertrekken naar Curacao om een leuke wending aan mijn leven te geven. Tijdens 1 van mijn verblijven op Curacao heb ik ruim 3 weken op een leuk resort mogen werken als beheerder. Dit werk boeide mij zo dat ik graag hierin verder zou willen. Het contact met de vakantieganger, het regelen van allerlei zaken die het verblijf van deze vakantieganger zo aangenaam mogelijk moet maken zijn gewoon mijn ding. Ben een gezellige vrolijke vent van 51 die van aanpakken houd, stressbestendig is en klantvriendelijk. Ik ben niet gewend om in problemen te denken maar juist in oplossingen. Vanuit mijn werkzaamheden in Nederland ben ik al ruim 25 jaar werkzaam als verkoopadviseur. Omgang met mensen is mij niet vreemd en 1 van de mooiste dingen. Maar ik ben toe aan een nieuwe uitdaging en die zoek ik dus op Curacao. Beheers zowel de Duitse als Engelse taal. Leest u mijn verhaal en bent u opzoek naar een gedreven beheerder voor uw vakantieresort of kent u personen die juist een beheerder zoeken zou ik graag met u in contact willen komen. Uiteraard sta ik ook open voor deze baan in Bonaire of Aruba. Ik zie uw reactie met belangstelling te gemoed.

Raymond Vasterink