Vanaf juli wonen wij, jong stel met twee kinderen(13 en 8), op Curacao. Daar hebben wij een vakantiecomplex gekocht dat we gaan exploiteren en daarnaast hebben wij allebei een baan. De een als presentator bij de radio annex producer in eigen opnamestudio, de ander als verpleegkundige. Druk dus! Wij zoeken vanaf ongeveer augustus een jonge vrouw die het leuk vindt om (voorlopig voor een half jaar, daarna zien we wel verder) ons te komen helpen. Je zult s morgens beschikbaar zijn in het vakantiepark voor schoonmaak, receptiewerk eventueel nieuwe gasten ophalen en onderbrengen (kortom het park runnen) en s middags werk je bij ons in huis. Je krijgt dus behoorlijk wat verantwoordelijkheden en moet jezelf kunnen redden. We zoeken een flexibel iemand die het ook niet erg vindt als er wat langer doorgewerkt moet worden, want in het begin zal het best even aanpoten worden en zo af en toe zul je ook wel eens even moeten improviseren, maar dat geldt ook voor ons. Daarnaast zijn wij natuurlijk tegenover jou ook flexibel als de tijd het toelaat. Je krijgt bij ons in huis een (eigen) onderkomen, en je krijgt elke maand zakgeld. We vragen een doortastend type, met een verzorgd uiterlijk (is toch belangrijk op een vakantiepark), je moet een rijbewijs hebben en vooral een uitstekend humeur en dito mentaliteit. Geen probleemgevallen graag, want dat is voor niemand leuk. Het is een super uitdaging voor iemand die niet al te bang is voor aanpakken en veranderingen. Vertel in je reactie wat over jezelf, wat je tot nu toe hebt gedaan, waarom het je leuk lijkt enz… En doe er even een foto bij, dan weten we wie we voor ons hebben. Wil je meer weten, dan horen we dat graag!
Kijk ook op website: www.curasol.nl
Inmiddels hebben we iemand gevonden die met ons meegaat!
Dit bericht plaats ik, omdat ik voor de zomer op zoek ben naar vakantiewerk. Het lijkt mij leuk op aupair te zijn of om op een camping te werken, bijvoorbeeld recreatiewerk. Het land maakt mij niet uit. Ik heb ervaringen in beide dingen, door studie, vrijwilligerswerk en bijbaantjes.
Als iemand interesse heeft of een tip kan je/ kunt u mailen naar: [EMAIL=“karlijn-smit@hotmail.com”]karlijn-smit@hotmail.com. Ik kan meer informatie over mezelf sturen. Ik heb een cv klaar liggen.
Midden/eind juni begint mijn vakantie trouwens. Ik heb tot nu toe nog niks gepland, ben dus de hele vakantie beschikbaar. Bij interesse kan er overlegd worden welke dagen/weken ik ga werken.
Een geweldige uitdaging! Een prachtige kans om Curacao te leren kennen en een kans op meer mogelijkheden voor in de toekomst. Toch zou ik graag wensen te weten wat u bedoeld met ‘voor voorlopig een half jaar en dan zien we wel verder’. Houdt u rekening met de mogelijkheid dat de persoon die u hiervoor zoekt, bij gebleken geschiktheid langer bij u in dienst kan blijven? En bedoeld u kost, inwoning en zakgeld als beloning?
En moet de betreffende persoon zelf de kosten betalen van de reis naar Curacao en terug naar land van herkomst?
Is er de mogelijkheid tot gebruik van internet en zo ja, wat zijn de kosten hiervan?
Is het in principe een 40-urige werkweek?
Ik kijk uit naar uw reactie! Met vriendelijke groeten, Yvonne.
Helaas! Dat vind ik nou heel jammer… Stond dat zinnetje er nu echt al? Dat u inmiddels iemand heeft gevonden? Nou ja, niet gezien door mijn enthousiasme denk ik. In ieder geval heel veel succes en geniet van de uitdaging! Geweldig en spannend!
Mocht u nog iemand nodig hebben, laat het mij weten.