Beheerder gezocht op Curaçao.

Ik heb een huis in de omgeving van Jan Thiel en ben op zoek naar een beheerder die mijn huis beheerd tijdens mijn afwezigheid. Het gaat voor het beheren bij leegstand en vakantieverhuur.
Huis heeft een zwembad, 4 slaapkamers en driebadkamers. Tuin- en zwembad onderhoud is in beheer bij derden. Boeking, reservering en marketing wordt verzorgd door mij.
Ervaring in het beheren van vakantiewoning is een vereiste. Het zorgdragen voor de schoonmaak en stomerij hoort ook bij de werkzaamheden. Evenals het eventueel ophalen en brengen naar het vliegveld( kosten huurders).
Een motivatiebrief met beheer werkzaamheden bij leegstand en vakantieverhuur zie ik graag tegemoet.
Zonder ervaring en referenties is het onnodig te reageren. Echtpaar en beheerders die willen inwonen hoeven niet te reageren.

Groeten Zeta

Beste Zeta,
Zelf wonend in Abrahamsz en tijd over om beheer te doen van woningen wil ik graag met je kennis maken. We hebben al eerder het beheer van woningen in Marabella resort besproken met onze vrienden die dit ook verhuren tijdens hun afwezigheid ( ze zijn 3/4 van het jaar naar Azie.
vriendelijke groeten
Inge

Dag Inge,

Bedankt voor je reactie.
Ik kom eind mei naar Curacao en wil graag met je kennis maken. Ik neem contact met je op voor het maken van een afspraak begin juni.

Groetjes Zeta.

Beste Zeta,

Gezien de tijd die ik over heb naast de PT werkzaamheden van mijn eigen bedrijf, wil ik het beheerders werk dat je aanbiedt met alle plezier doen.

Mocht je interesse hebben, graag contact opnemen: 5283029

Met vr.gr. Yvonne

Ter zijner tijd neem ik contact op.

bedankt voor je reactie.

Dag Inge,

Bedankt voor je reactie voor de oproep van beheerder. Ik heb veel reacties ontvangen en ben nu voorzie van een beheerder.

Groetjes Zeta

Dag Yvonne,

Bedankt voor je reactie voor de oproep van beheerder. Ik heb veel reacties ontvangen en ben nu voorzie van een beheerder.

Groetjes Zeta

Hallo Inge en Yvonne,

Ik zoek nog een beheerder en eventueel schoonmaakster voor onze vakantiebungalow en appartement op Seru Coral Resort.
Ik zou graag jullie ideeën over het hoe en wat ven woningbeheer horen en wat voor kostenplaatje je daarbij in gedachten hebt.

Denk bij de werkzaamheden aan: sleutelbeheer, in- en uitchecken van gasten, evt op verzoek transfer van en naar de luchthaven, schoonmaakwerkzaamheden (zelf uit te voeren of het aansturen van een derde persoon)inclusief wassen van linnengoed, noodhulp/aanspreekpunt voor gasten, aanspreekpunt/aansturen vanderden tijden reparaties en/of werkzaamhden aan de woningen.

Indien jullie nog interesse hebben zou ik graag jullie reactie ontvangen via een pm berichtje,dan kunnen we nadien onze gegevens uitwisselen!

Ik hoor graag van jullie.
vr gr Yvette Kotzebue

Dag Yvonne,

Ben je nog op zoek naar beheerder werkzaamheden?
De beheerder die ik zoek dient ook zorg te dragen voor de schoonmaak.
Als je nog interesse heb laat me weten.

Groejes Zeta,

      • Updated - - -

Dag Inge,

Ben je nog op zoek naar beheerder werkzaamheden?
De beheerder die ik zoek dient ook zorg te dragen voor de schoonmaak.
Als je nog interesse heb laat me weten.

Groejes Zeta,

Kan je contact met me opnemen via priveberichtje? tel 5297000 Ik heb zeker interesse
Groeten

      • Updated - - -

5297000 graag priveberichtje !

Hallo Zeta,

Ik lees net je oproepje voor een beheerder die je zoekt of zocht, maar wanneer het zoekt is heb ik de interesse om dit voor jouw te doen. Laat me even weten of het zoekt of zocht is en dan bespreken we het geheel verder.
Hoor graag van je.

Beste Yvette,

Ben je nog op zoek naar een beheerder?

Gr. Sallyjane

Beste Sallyjane,

Je mailt je bericht naar Yvonne! Mijn vraag is of je beheerders werkzaamheden hebt?
Dank voor de medewerking.
Yvonne