Wij zijn op zoek naar een beheerder voor ons vakantiehuis op Curacao. Een aantal taken van de beheerder is het in- en uitchecken van de gasten, zorg dragen voor de schoonmaak en de was, het regelen (of het zelf uitvoeren van) van het zwembad-, tuin- en technisch onderhoud.
Beste,
Ik ben zeer geinteresseerd in het beheren van uw vakantiehuis. Heeft u al iemand voor de functie gevonden? Zou u mij hier anders wat meer informatie over toe kunnen sturen?
Met vriendelijke groet,
Sharon Veraa
Beste Richard,
Ik lees nu ook jouw advertentie,ik weet niet of je nu op Curacao bent maar ik heb jou een mail gestuurd met onze contact gegevens. Wij zijn zeer geïnteresseerd en hopen spoedig van jou te horen!
Met vriendelijke groeten,
Gina Ronde
059996614746
[EMAIL=“info@g-moa.nl”]info@g-moa.nl
hallo,
ik woon nu op Curaçao en ben zeker geïnteresseerd in u aanbod, ik woon hier samen met mijn vriendin.
Als je nog iemand zoekt hoor ik het graag, en zo niet hoor ik het ook.
groetjes
Hallo Beekie,
Ik heb heel wat reacties ontvangen. Voorlopig heb ik al een aantal gesprekken gepland met geschikte kandidaten. Mocht ik er niet uitkomen, dan kan ik altijd even contact met je opnemen. Wil je mij dan nog even je e-mailadres mailen? Alvast bedankt!
Ik stuur even prive bericht
.
Premises Home Management en Extern Office Management (Curacao)
Wij bieden u op professionele en betrouwbare wijze de mogelijkheid uw tijdrovende zaken volledig of gedeeltelijk uit handen te geven. Dit doen wij door het aanbieden van een full time home manager. Uw bedrijfspand, (privé)woning, tuin, zwembad of materiaal heeft aandacht nodig evenals uw vervoermiddelen (auto, motor, boot, enz.).
Door gebruikt te maken van een home manager geeft u de volledige onderhoud, service en controle van deze zaken uit handen.
Geïnteresseerd? Neemt voor meer informatie of een afspraak contact op via het aanvraagformulier of via de contactpagina van onze website.
Voor alle rompeslomp uit handen te geven, aanspreekpunt, 1 factuur op professionele wijze? www.premisescuracao.com - info@premisescuracao.com
Hallo,
Ik zoek nog een beheerder en eventueel schoonmaakster voor onze vakantiebungalow en appartement op Seru Coral Resort.
Ik zou graag jullie ideeën over het hoe en wat ven woningbeheer horen en wat voor kostenplaatje je daarbij in gedachten hebt.
Denk bij de werkzaamheden aan: sleutelbeheer, in- en uitchecken van gasten, evt op verzoek transfer van en naar de luchthaven, schoonmaakwerkzaamheden (zelf uit te voeren of het aansturen van een derde persoon)inclusief wassen van linnengoed, noodhulp/aanspreekpunt voor gasten, aanspreekpunt/aansturen vanderden tijden reparaties en/of werkzaamhden aan de woningen.
Indien jullie nog interesse hebben zou ik graag jullie reactie ontvangen via infomelvyra@kpnmail.nl.
Om een indruk van de woningen te krijgen kun je een kijkje nemen op onze website www.melvyracuracao.nl.
Ik hoor graag van jullie.
vr gr Yvette Kotzebue
Mijn naam is Henke en woon ruim 6 jaar op Curacao, ik werk in technische/onderwijs en horeca sector.
ik ben beschikbaar als beheerder/manager.
gaarne wat meer info en hoe we nader tot elkaar kunnen komen.
Beste,
Wij doen het beheer van veel vakantiewoningen op Curaçao.
Misschien bent u al voorzien, zoniet reageer dan op curhs@ live.nl of 005999 6602164
Met vriendelijke groet
Jaap