Gevraagd: huurhuis voor 2 personen

Hallo,

Eind februari verhuis ik samen met mijn vriend voor minimaal 1 jaar naar Curacao, waar ik al een baan heb. Daarom zoek ik woonruimte voor 2 personen, het liefst met een extra slaapkamer. We willen vooral een grote ‘buiten’ hebben, dus porch of tuin. Wie oh wie heeft er een tip?

Groeten, Dinette

Beste Dinette,

Kijk voor ons aanbod van huurwoningen op Curacao:

www.economy-realty.com

Of plaats een gratis zoekopdracht:

http://www.economy-realty.com/gratis-zoekopdracht-woningaanbod-curacao.html

Met vriendelijke groet,

Robert de wilde
Economy Realty
Gosieweg / Andres Belloweg
Curacao - Neth. antilles
(+5999) 864 1135

dinette heb je al iets gevonden?? Ons huis met extra 2 slaapkamers is te huur gelegen niet te ver van Mambo en Jan Thiel. Mijn email frans@intent.nl

Hallo,
Wij willen een jaar gaan reizen en hebben een leuk huis op Curacao. Het huis heeft een grote tuin en een zwembad, een overdekte porch, die eigenlijk onze huiskamer is. In het huis is er een living met zithoek, eethoek, grote keuken, een werkkamer en een toilet met douche op de begane grond, boven de logeerkamer plus badkamer. Buiten het huis is de "masterbedroom"plus badkamer, direct aan het zwembad geleden. Verder is er een blokhut. Is het wat voor jullie? Neem dan contact op: fredakeuker@carib-online.net

Wow dat klinkt goed :slight_smile: Helaas zit mijn jaar Curaçao er alweer op … Ik heb gewoond op het Recompensa Park, ook helemaal goed. Het heeft een zwembad en allemaal leuke verschillende huisjes. Ik heb er prima gewoond. Je hebt wel een auto nodig, maar dat is overal op het eiland!

Dinette mocht je nog opzoek zijn naar huisvesting, kijk eens op www.incuracao.nl
Die site heeft een groot aanbod van allerlei appartementen en kamers voor je.

Succes