Eind januari 2005 komen er bij ons verschillende 1- en 2 slaapkamerapartementen vrij. Geschikt voor 1,2, max. 3 personen. Huur varieert tussen 675,=/800,=/975,= naf. exclusief w/e. Units zijn gemeubileerd, voorzien van t.v. /airco. Nieuwbouw op de 1e etage, of begane grond. Ligging zeer centraal, nabij Salina. Niet ver van Mambobeach. Rustige woonomgeving. Mail geheel vrijblijvend voor meer info!!!
hallo misschien dat jullie mij kunnen helpen ik ben vanplan om een jaartje of langer die kant op te gaan en ben dus op zoek naar werk en dus ook woonruimte. Is het makkelijk om een baan daar te vinden. en wat verdiend het ongeveer. kan ik daarmee de huur wel betalen want ik weet niet hoe de lonen daar liggen Sletl ik vind wat in de horeca hoop dat jullie mij kunnen helpen
groeten eva
ik zoek naar een woonruimte op curacoa ik ben van plan om er over twee weken heen te gaan.
HELP!!
Hi, voor hoe lang kom je en wat ga je doen? Wat voor soort woonruimte zoek je exact?
r. Anneke
hoi,
Ik wil over 3 weken gaan en zoek dringend woonruimte voor mij alleen.
vlakbij mambo enz zou perfect zijn ivm vervoer.
Ik wil voor onbepaalde tijd gaan.
Ik hoop dat er nog wat vrij is of dat u iets anders weet.
Mijn mail is [EMAIL=“jean_pc@msn.com”]jean_pc@msn.com
groetjes
hoi anneke ik ben op zoek naar een appartement of een kamer, niet te duur.
ik ben van plan stage daar te lopen en te werken dus vandaar
Hi inmiddels ook al even een persoonlijk berichtje gestuurd. Maar voor diegene die ook nog een kamer zoeken, ze zijn er nog, een aantal bij mambobeach huur 650,- excl.
Ons eigen complex is inmiddels vol, maar wij verhuren geen kamers alleen appartementen. Per 1/5 komt daar weer ruimte.
groetjes Anneke
Beste AMH,
Jouw bericht is inmiddels erg oud. Verhuur jij nog steeds woningen? heb jij hir meer informatie over? Ik ben op zoek naar een woning per augustus 09 voor 2 personen. Liefst aparte slaapkamers.
groeten,
Kijk en vergelijk: het loont zeker de moeite om verschillende kameraanbieders op Curaçao met elkaar te vergelijken. Hier volgen een paar handige tips:
-
Is de huur inclusief of exclusief water en electra? (vanwege de hoge stroom en waterkosten kan een exclusieve huurprijs de maandhuur met tientallen euro’s verhogen)
-
Informeer hoe groot de kamer is in meters.
-
Informeer of er airco aanwezig is (airco is op Curaçao eigenlijk een must voor een goede nachtrust)
-
-
Informeer met hoeveel anderen de badkamer en de keuken wordt gedeeld. (Dit is in veel gevallen een echte instinker. Er worden vaak kamers aangeboden in huizen waar meer dan 20 mensen zijn ondergebracht. Het loont de moeite om daarvan vooraf op de hoogte te zijn)
-
Informeer of de auto op het erf geparkeerd kan worden. (geen overbodige luxe i.v.m. mogelijke inbraak)
-
Informeer naar ‘verborgen’ kosten die de huur verhogen zoals ‘inschrijfgeld’, scoonmaakkosten etc.
-
Groet,
Peter
Een exclusieve huur is soms toch wel beter, men gaat dan anders om met het verbruik, terwijl een huisbaas die inclusief rekent er per definitie vanuit kan gaan dat het verbruik groter zal zijn dan in werkelijkheid. De prijzen van water zijn v.a. febr. verlaagt.
Ziebijgaand overzichtje:
HUISHOUDELIJK gebruik
Prijzen per febr. 2009
**Electra (01/A)**Prijs (Nafl)
≤150 kWh 0.5357
150 kWh < x ≤ 350 kWh 0.6127
>350 kWh 0.6533
Water (01/A)
≤ 7m³ 7.4584
7m³ < x ≤ 12m³ 11.4084
12m³ < x ≤ 20m³ 13.1184
>20m³ 14.8484
Selikor(milieuheffing) vast bedrag 20.00
Beste anneke, verhuur jijzelf appartementen? Groetjes
Ja hoor, wij hebben zelf ook een aantal.
groetjes Anneke
Hi Anneke, kan ik ergens een website van jou bezoeken?
Hi een echte heuse website bezit ik niet wel een space, waar ook aardig wat algemene info op vermeld staat rondom Curacao.
Prijsbezettingslijst wordt op verzoek gemaild. Dan moet men even een berichtje sturen naar roxsha@yahoo.com
Hi Anneke!
Nog bedankt voor de bemiddeling van het appartement en voor het feit dat we altijd mochten mailen/bellen als we vragen hadden! We hebben daar echt een supertijd gehad.
Ben nu vier weken terug en heb echt heimwee.
Groetjes Malou (en Anouk)
Hi daar Malou en Anouk, wat leuk jullie weer even tegen te komen via internet. Super dat het zo goed bevallen is allemaal, zo moet het ook!!! Succes met jullie studie verder!!! En vast nog een keertje…tot ziens:-))groetjes Anneke
Een zeer centraal gelegen, sfeervol en huiselijk monumentaal pand te Otrabanda, Willemstad de hoofdstad van Curaçao.
De gunstige ligging maakt het ideaal om in korte tijd de voor u belangrijke plaatsen op het eiland te voet, met een auto of anders met openbaar vervoer te bereiken.
Het huis ligt op loopafstand van o.a. winkels, banken, ziekenhuis, supermarkt, busstations, uitgangsgelegenheden en de officiële instanties.
Voor beschikbaarheid en verdere informatie e-mail ons of bezoek onze blogspot:
http://www.salsastagehuis.com/Index.php?node=hethuis&width=1280&height=1024
zeker de moeite waard ik heb er ook voor drie maanden gezeten en het is echt een geweldig huis. in een veilige buurt!! niet alleen voor stagiares maar ook als je wilt gaan werken. het huis staat in rio canario en zit aan de ring… bushalte twee minuten lopen.
veel plezier en doe de groeten…
Hoi
Hier ook nog een tip: www.studentenhuis-curacao.nl Ligt erg gunstig, het is gezellig en schoon en goedkoop. Ik zit er zelf nu en heb het er prima naar mijn zin!
Verder kun je altijd googlen: studentenhuizen curacao. Ik zou het niet via wereldstage doen. Dat is hardstikke duur en je kunt makkelijk zelf een huisje vinden
succes
Groetjes
Janneke
Curaçao. Te huur, woning met 3 slaapkamers, ideaal voor 3 stagiaires.
Kijk op www.casa-ed.nl voor meer info. [EMAIL=“edcuracao@live.nl”]edcuracao@live.nl