Ik wil in oktober voor een aantal maanden gaan wonen en werken op curacao. Nu ben ik nog op zoek naar woonruimte. Het liefst wil ik wel een eigen kamer of appartement, in een complex met meer jongeren!
Wie kan mij daarbij helpen? Alle info (sites,email-adressen) is welkom!
ik zou willen een tijd naar curacao gaan om te wonen en werken
en ben op zoek naar een appartement waar huisdieren zijn toegelaten aangezien ik mijn twee honden mee wil nemen.mensen die ook naar curacao willen kunnen mij gerust contacteren het is leuker mensen alvorens te kennen voor je er naar toe vertrekt.
Nancken ik las net je privé bericht alleen de sites die ik heb, is van studentenhuizen. Denk niet dat je daar je huisdieren mee naartoe mag nemen.
Ik denk dat je dan beter een appartementje voor jezelf kunt hebben.
Ik zou Anneke van Roxsha even een berichtje sturen. Misschien dat zij jou verder kan helpen.
Ik heb net het laatste appartement bij roxsha appartementen gehuurd. Ik heb een 2 slaapkamer appartement en betaal 370 euro per maand.
Je zou het kunnen proberen maar waarschijnlijk zit ze voorlopig helemaal vol…ik weet niet wanneer je van plan bent om te gaan?
(ze is nu trouwens op vakantie,komt de tweede week van aug. weer terug)
Ik zal kijken of ik nog wat andere sites voor je heb.
weet je soms of er huisdieren zijn toegelaten?want kan niet zonder men twee schatjes vertrekken dus ben ik daar wel echt naar op zoek.
het appartement dat je hebt in welke buurt is dat juist?
werk je er al, zoja wat doe jij op het eiland?
ik ben massagetherapheut van opleiding denk je dat er in die branche werk is anders wil ik ook de horeca eens proberen.ben alleen naar curacao vertrokken?
bedankt voor de snelle reaktie meid
IK weet niet of daar huisdieren zijn toegelaten…dan zou je even moeten mailen naar roxsha appartementen.
Ik ga er in oktober heen voor 3.5 maand. Ik ga er vakantie houden en werken. (Werk ben ik nu nog aan het zoeken)
Ik denk dat het lastig wordt om in die branche iets te vinden. Ik ben zelf juf en wil iets met kinderen doen, maar dat is ook erg lastig te vinden.
Als ik nog wat sites voor je heb stuur ik ze door!
Groot huis met 2 slaapkamers van 16 m2 en een grote slaapkamer van 30 m2. met eigen douche en toilet.2 woonkamers van 30 m2. 1 douche en 1 toilet extra voor de 2 slaapkamers. 1 keuken met een hele grote tuin. Gemeubileerd ook nog. In de rustigste en gezilligste familiebuurt van Curacao (Schelpwijk).
Exclusief water en electriciteit
Inclusief water tot en met 20 m3 (gemiddeld voor een familie is dat 16 m3 dus is te doen)
PRIJS: 2000 gulden ong 750 euro per maand (Krijg je nergens in Nederland voor 4 personen) Per persoon is dat 500 gulden ong 185 euro. Dit is echt te doen voor 4 studenten die stage willen lopen op Curacao in een HUIS!.
Gelegen dichtbij supermarkten, stad, 24 hour beep beep, tankstation 5 min, sportcentrum 2 min, bus 3 min vandaan.
Foto’s komen nog erop: je gaat schrikken van de ruimte en de prijs hoe goed die is
Hi, de vakantie is weer voorbij en we zijn weer volop aan de slag inmiddels. Helaas mogen in ons complex geen huisdier, maar “Nancken” binnenkort weet ik mogelijk een huis, waar dat wel mag. Woont nu een oudere dame die naar een verzorgingstehuis moet gaan. Of het geheel gemeubileerd is durf ik niet te zeggen en waarschijnlijk zal het dan ook al per 1/9 te huur gaan staan. Mocht je interesse hebben, kun je me ten alle tijde even mailen naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com. Dan geef ik je de info van de eigenaren.
binnenkort verhuis ik voor onbepaalde tijd naar curacao, en zit dan in een soort studentenhuis met nog 3 andere meiden. oergezellig! (heb daar al eens eerder gezeten voor stage). als je interesse hebt, mail me dan.
([EMAIL=“leonie_nijburg@hotmail.com”]leonie_nijburg@hotmail.com)
Ik verblijf momenteel ook op Curacao en zit in een heel leuk studentenhuis. Je hebt ruime kamers, het is op een goede locatie, je hebt gezelligheid met je huisgenoten en 1x per week komt een schoonmaakster. En het kost je 250 euro per maand. Daarnaast woont de huisbaas er ook zelf, waardoor als er iets is (als je ziek bent, je hebt vervoer nodig etc) hij er altijd is om je uit de brand te halen. Ze organiseren ook wel eens bbq avondjes enzo.
Ik ga samen met een klasgenoot van augustus tot eind januari naar Curaçao om daar te studeren. Nu zijn we al bezig met het regelen van een kamer op de Campus. Aangezien ze hier ons helaas nog geen zekerheid kunnen geven zijn we aan het kijken of er nog andere opties zijn.