Goedkoop tijdelijk verblijf in Curacao?

Hallo,

Weet iemand een goedkoop tijdelijk verblijf zoals een Hostel of zoiets op Curacao?

Ik zoek naar iets waar ik in eerste instantie heen kan gaan, om van daaruit rustig verder te kijken naar vaste woonruimte.

Thnx!

Wat vindt jij goedkoop? €300?

Dat hangt ervan af, in Nederland vind ik 300 euro heel goedkoop, maar ik geloof dat op Curacao de prijzen wat hoger liggen… Ervaring?

Thnx alvast

Voor €300,- heb je een studentenkamer (weet niet of je student bent?).
Op deze manier leer je ook gelijk mensen kunnen die je eventueel rond kunnen leiden op het eiland! (ook erg makkelijk, vond ik tenminste)

Ik ga rond april/mei weer terug naar curacao en ik denk dat ik de eerste maand (of 2,3,4) in een goedkoop studentenhuis ga zitten. Vanuit daar ga ik lekker op mijn gemak kijken naar een geschikt appartement voor een lange periode.

Ok cool! Studeer op dit moment niet, maar ik heb geen probleem met een studentenhuis :slight_smile:

Nog tips voor locatie? Ik neem aan dat hartje Willemstad duurder maar leuker (qua uitgaan, etc.) is?

Ik studeer ook niet meer, maar mocht je niet al te oud zijn dan kan je nog makkelijk in een studentenhuis… :slight_smile:

In het centrum zou ik zelf niet willen wonen i.v.m. overlast van zwervers. Ik heb in salina gewoond…vond dat wel een leuke buurt. 5 min. van het centrum, 3 van mambo beach e.d.
Je hebt toch een auto nodig op curacao, dus die afstand maakt mij in ieder geval weinig uit.

Misschien dat andere kunnen vertellen wat nu de betere buurten zijn.
Voor mij is het nu 3 jaar geleden, dus misschien dat er dingen zijn veranderd.

1 like

Voor een altijd zonnige:zon02: vakantie en/of stage op Curaçao bieden wij een gemeubileerde vakantiehuis te huur met 3 slaapkamers(met airco), woonkamer/kitchenette en 2 badkamers. Het huis is voorzien van een porch(overdekte buitenruimte).

Centraal gelegen in de rustige stadsdeel St.Helena.
Binnen loop afstand heb je locale winkeltjes en restaurants.

Punda(de stad) is vlakbij, de bus stopt om de hoek en in 10 minuten ben je er.
Heb je zin om lekker naar het strand te gaan? Piscadera baai is makkelijk te bereiken(lopend 30 min./per bus 15 min.)

Huurprijs €250,-/€275,- p/m(per kamer)
De kosten zijn gebaseerd op een verblijf van minimaal 1 maand.
[FONT=Times New Roman]Geschikt voor stagiaires en/of vakantiegangers.

Zoek je nog een nette, maar ook betaalbare verblijfsplaats. Neem dan geheel vrijblijvend contact met me op via [EMAIL=“vakantiehuis_curacao@live.nl”]vakantiehuis_curacao@live.nl
Foto’s zijn op te vragen.
:dag:[/FONT]

Hi voor diegene die nog niets hebben kunnen vinden is dit misschien iets?

Per direct een 2 -slaapkamerunit nabij Salina
Per direct een studentenkamer in Oost Jongbloed, max 5 in 1 huis, netjes en schoon, wat men ook graag zo wil houden:-)
per 1/2 een studio, eveneens in Oost Jongbloed met dezelfde voorwaarden, geldt overigens voor iedere unit uiteraard.
Mail voor meer info/foto’s en prijzen gerust geheel vrijblijvend naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com.
Ook kun je foto’s belijken op http://spaces.man.com/roxsha.
Veel sucdes en voorpret bij jullie voorbereidingen.

AMH bedoelt natuurlijk deze link : Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
Die van haar doet het namelijk niet :wink:

Hoi,
Ik kom net van Curacao vandaan, dus weet wat prijzen , ik kan je wel helpen aan gegevens van studio’s voor ongeveer 30 euro per nacht. ( Casa-Nas /Curacao )
Maar misschien zoek je nog iets goedkopers? Succes Holyday

Ik heb nog een kamer beschikbaar per direct van 20 m2 + balkon voor 350 euro per maand, gelegen in de wijk Jan Doret, 10 min van Otrabanda. Algemene ruimtes deel je met 3 vrouwen. Huis beschikt over 2 badkamers, grote tuin met terras.

Meer info? pm me even!

Hi ik heb nog een apt vrij voor 2 personen kosten zijn 510,-- euro, voor langer verblijf.

In de buurt MAHAAI, zeer goede buurt en een centrale ligging. ook kan ik goedkope huurauto regelen van ongeveer 395 euro per maand.

[EMAIL=“charlene_moron@hotmail.com”]charlene_moron@hotmail.com

Wat ik op dit moment kan aanbieden is het volgende…

Het betreft een traditioneel Curacaose woning met 9 ruime studentenkamers verdeeld over twee etages (tussen de 18 en 25 m²),twee badkamers, twee keukens en een gezamenlijk buiten terras met ingebouwde barbecue.
Op dit moment is de renovatie van het huis nog grondig gaande, De verwachting is dat het huis eind oktober 2010 wordt opgeleverd De kamers worden dan volledig ingericht en zijn bij uitstek geschikt voor onder andere stagiaires en jong werkenden en vakantiegangers.
Ik kan een prijs geven van 235 Euro per kamer per maand. Dat is dan inclusief gas, water en electra… James

Hey allemaal,

We hebben 2 appartementen (Ă©Ă©n met 2 slaapkamers en Ă©Ă©n met 1 slaapkamer) en 1 studio te huur. 1 appartement (Ă©Ă©nkamer) en studio zijn klaar met de bouw per 1 november. Onze appartementen zijn gelegen te Santa Rosa, dus zeer veilig en centraal gelegen. In de appartementen en studio is alles aanwezig. Het enige wat je nodig hebt is een strandlaken.

Kom je voor 4 weken of langer, laat ons dan weten welke periode je wilt komen en we maken er een offerte van.

Mocht je interesse hebben, kijk dan op onze website en naam dan contact met ons op.

Groetjes Nicole

www.kamerverhuuropcuracao.nl
Mooie centraal gelegen kamers in een studentenhuis op Curacao

Beste ,

Als je geen kamer zoekt hebben wij een twee slaapkamer appartement, compleet gemeubileerd met airco etc. in de wijk Jongbloed voor EUR 450 per maand. geschikt voor max. 4 personen. Het is een nieuw appartement in een veilige woonwijk. Balkon, afgesloten parkeerplaats, tuin.

5 minuten van de winkelcentrum, bushaltes etc.

hey,

gouden tip

een vriend van mij woont in curacao en is sinds kort voor zich zelf begonnen, hij kwam er achter dat veel organisaties veel geld vragen voor slechte woningen.
terwijl er daar super veel goeds goedkoop te huur is door allemaal particulier verhuurders, nu linkt hij dus studenten door met die eigenaren. maar ook mensen die op vakantie willen of huizen zoeken helpt hij.

het kost jou niks extra’s hij regelt de zijn winst met de eigenaren super chill dus.

Groetjes,

kijk anders even op zijn site en stuur even een bericht met wat je zoekt.

email is: stageopcuracao@gmail.com

Hey,

je zou is op http://curacaowoningen.hyves.nl/ moeten kijken, moet je even een mailtje sturen met wat je precies zoekt.

particulier iemand, geen extra kosten en weet ik het allemaal. super chill dus

ze hebben mij ook geholpen, echt super tijd gehad

hoop dat je der wat aan hebt

f.benilia@gmail.com
+5999673 4724

Slaapkamers te huur aan vrouwen.
(kamers hebben 2-pers bed, kast, nachtkastje)
Prijzen zijn vanaf 200€ per maand
Kamers worden aan 1 enkel persoon verhuurd
Foto’s op aanvraag
Huisregels op aanvraag
Duur van tijdelijk verblijf in overleg