20 mei vertrek ik met het vliegtuig naar Curacao:zon02:
om daar vervolgens 6 maanden in het gezelligste studentenhuis van Curacao te verblijven.
Het studentenhuis is in willemstad dichtbij alle restaurant en uitgaans gelegen heden.:teeth:
er zijn lage huurprijzen inclusief gas water licht en onbeperkt wireless internet!
ik vroeg me af of er nog meerdere zijn die niet hun jeugd willen verspillen in het regenachtige nederland, maar ook willen genieten van een stukje paradijs op aarde.:vak01:
ik hoorde van me huurbaas dat er nog enkele plekken vrij zijn.
Dus bij intresse neem spoedig contact met me op want dit studentenhuis is zeer geliefd.
Stuur me een persoonlijk bericht en/of laat je mail adres achter en ik zal je alle info geven die je nodig hebt over het studentenhuis en curacao.
ook over de dingen die van belang zijn te regelen voor emigratie of stage.
Hey mieke ik ben helaas niet de eigenaar, ik zou met een vriend van mij komen maar die zei op laatste moment af toen we eigenlijk de boel al rond hadden.
en ik hem de huur en borg voorgeschoten had.
maar mijn huurbaas was zo vriendelijk om het geld terug te storten.
dus zei ik als tegemoed komen, kijk ik wel of ik iemand kan vinden om die plek op te vullen.
Oeh dat klinkt heeeeel interessant… alleen moet ik dan eerst nog een maatschappelijke stage vinden op curacao, en dat zal wat moeilijker worden neem ik aan :S
Heb je via Roxsha Appartementen Curacao geprobeerd. Vaak zitten ze snel vol, maar verwijzen ze je ook naar andere goede adressen. Zo heb ik mijn apt. tijdens mijn stage ook gekregen, prima!
hallo kevin, ik samen met 2 vrienden van me zijn van plan om ook die kant op te komen, gewoon een jaartje er tussenuit, ff pauze van studie en wij zijn dus van plan om aan het eind van de zomervakantie die kant op te komen, maar zoeken dus nog een plek, dus als het mogelijk is laat het ons alsjeblieft weten,
vriendelijke groet
Ik ben ook nog op zoek naar een plek maar ik ben pas van plan om begin Oktober te gaan !
Dan geld het zeker niet meer…
Maar als je voor mij wat informatie zou hebben over dat studentenhuis graag.
Groetjes, Lindy
hallo voor 2 vriendinnen van mij ben ik opzoek naar een kamer/appartement in de buurt van mambo/willemstad.
Het zou om de periode gaan van half mei tm aug/sept.
Zelf kom ik 3 weken bij hun op vakantie en kom dan graag logeren
wie heeft er wat?
Wij zijn dus 3 jonge meiden in de leeftijd van 21 jaar. Gezellig, spontaan en voorral nette meiden. Mijn 2 vriendinnen gaan bij het van der valk hotel werken.
Per 1 mei een apartement beschikbaar nabij Salina, geschikt voor 1 stagiaire. Wonen ca. 12 stagiaires, ieders een eigen apt. alleen of met 2 personen. Rustig en betrouwbaar wonen. Beschikbaar tot 1/9/2008
Mail naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com voor meer info
ik zit op dit moment al op Curacao maar verblijf liever in een studentenhuis. Dus ik heb wel interesse. Stuur me alsjeblieft zo snel mogelijk iets terug.
Groot huis met 2 slaapkamers van 16 m2 en een grote slaapkamer van 30 m2. met eigen douche en toilet.2 woonkamers van 30 m2. 1 douche en 1 toilet extra voor de 2 slaapkamers. 1 keuken met een hele grote tuin. Gemeubileerd ook nog. In de rustigste en gezilligste familiebuurt van Curacao (Schelpwijk).
Exclusief water en electriciteit
Inclusief water tot en met 20 m3 (gemiddeld voor een familie is dat 16 m3 dus is te doen)
PRIJS: 2000 gulden ong 750 euro per maand (Krijg je nergens in Nederland voor 4 personen) Per persoon is dat 500 gulden ong 185 euro. Dit is echt te doen voor 4 studenten die stage willen lopen op Curacao in een HUIS!.
Gelegen dichtbij supermarkten, stad, 24 hour beep beep, tankstation 5 min, sportcentrum 2 min, bus 3 min vandaan.
Foto’s komen nog erop: je gaat schrikken van de ruimte en de prijs hoe goed die is
Ik zou niet in Casa Makamba gaan zitten.
Ik zat in een ander studentenhuis, maar ik kende stagegenootjes die daar wel woonden. Die moesten dagelijks kakkerlakken vermoorden. Dat heb ik in 3 maanden tijd maar 2 keer hoeven doen…
Wordt allemaal lid van http://stageopcuracao.hyves.net , ook advertenties zijn welkom indien ze over Curacao gaan en daardoor een stage mogelijkheid voor iedereen bevordert wordt!