Huisgenootjes Gezocht!!

Ik (23 jr) ga voor 2 maanden naar Curacao ivm met mijn studie.
Ik ben er vanaf 1-2-2010 tot 2-4-2010!
Gelukkig heb ik een superappartement gevonden waar ik een 1 van de 3 kamers heb gehuurd.
De rest van de kamers zijn nog vrij!

Zijn er nog wat leuke meiden op zoek naar kamer?
Laat het me weten dan stuur ik je de link :slight_smile:

Ciaooo Naomi :zon02:

jammer dat het niet in de zomervakantie is…

Hallo!

Ik zou graag de link ontvangen. Ben wel benieuwd! Zit er aan te denken om voor een aantal maanden naar Curacao te gaan. Ben 25 jaar trouwens.

Groetjes!

He hallo,

ik zou ook graag de link willen ontvangen, ben ook dingen aan het bekijken om voor een half jaar ofzo die kant op te gaan. ben druk bezig om werk en verblijfplaats te zoeken.
ben net 26 jaar geworden

groetjes wytske

hoi allemaal!

Zelf ga ik max 2 maanden naar curacao van midden april tot ongeveer eind mei…
Ik ben echt op zoek naar een leuk studentenhuis maar kan alleen leuke kamers vinden met een normale prijs die dan weer in een slechte wijk liggen.
Kan iemand me wat aanbevelen en dan vooral ook studentenhuizen die kamers verhuren voor 1 maand want vaak is het vanaf 3 maanden…
laat maar horen :slight_smile:
ik ben 22 jaar :smiley:

en naomi: veel plezier in curacao alvast!!

groetjes fleur

graag zou ik dus de link ontvangen waar naomi haar appartement gehuurd heeft…

groetjes

Hi ladies!

check casa-ed.nl
ik weet niet wat er nu nog vrij is maar kijk maar ff!!

waneer gaan jullie??

:zon02:
xxx N.

Hoi Naomie,

Ik zit een beetje met een probleempje… ik had hele leuke studentenkamers gezien voor weinig geld maar dat complex ligt in marie pompoen… En als je op internet kijkt is dat 1 van de slechtste wijken qua veiligheid in curcacao… Vandaar dat ik verder was gaan zoeken en informeren. Nu blijkt dat jij ook in marie pompoen zit… Vallen de verhalen dus wel mee?
want het andere complex wat ik tegenkwam heeft tralies voor de ramen omdat het echt niet veilig zou zijn …

:slight_smile: ik hoor het wel want ik ga er ook alleen heen en betaal liever iets meer zodat ik op een veilige locatie zit…
Zou ook wel leuk zijn mensen te spreken die al terug zijn uit curacao :slight_smile:

xxx

Hey fleur, ik ga ook verblijven in Casa-Ed. En ik kan zo direct niet Marie Pampoen terug vinden als 1 van de slechste wijken hoor, wijken in het westen worden veel eerder genoemd. Enigste is natuurlijk wel zo is dat in de regio Punda, Steenrijk - Marie Pampoen etc veel studenten zitten, mogelijk interessanter voor inbrekers.
We gaan het zien.

ha koen !!
Wanneer ga jij dan naar willemstad? is het voor stage? ik las negatieve verhalen op forums…
dit is maar een voorbeeld:
ā€˜ā€˜Atlantis is een goede duikschool, maar de appartementen zou ik afraden omdat de buurt waarin het ligt (Marie Pompoen) vreselijk crimineel is. Er wordt regelmatig ingebroken. De meest beruchte straat van CuraƧao, de Penstraat, is op een steenworp afstand’’

dus ik dacht: is het echt zo erg…?
:slight_smile:
dus daarom wilde ik even informeren… :slight_smile:
er zitten niet voor niets voor sommige ramen van studentenhuizen tralies… maargoed kan ook voorzorgsmaatregel zijn zullen we maar zeggen :slight_smile:

x

Hi Fleur,

Een vriendin van mij heeft in Marie Pompoen gewoond.
Het valt wel mee, het is overal gewoon goed alles op slot doen.
Wel is het zo dat studenten vaal targets zijn van criminelen. Alle blanken op 1 hoop wat wil je nog meer. Ze weten vaak heel goed waar de Nederlanders zitten. Daarom hoor je de afgelopen jaren aardig wat inbraken in studentenwoningen.

Beste advies is: meng je met lokale bevolking, neem weinig waardevolle bezittingen mee. Maak overal kopieen van ( paspoort enz) 2e pinpas of creditcard ( portemonnee) is ook erg handig en ga nooit alleen 's avonds over straat.
Maar dit geldt eigenlijk wel voor heel Zuid Amerika en alle andere armere landen.

Ik zelf vlieg 27 januari en ga in Jan Doret bij een vriendin van mij wonen.
Overigens heb ook ik nog 1 kamer vrij van 20m2.

Interesse? Mail me dan even op [EMAIL=ā€œddorsman@gmail.comā€]ddorsman@gmail.com.

Groetjes,

Debby