Curacao Vanaf Eind Augustus

Hoi, ik (V. 26 jr) ga eind augustus naar Curacao, kamer en vlucht zijn geboekt. Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met anderen die dan zo’n beetje naar het eiland gaan om te werken/studeren/stage te lopen. Misschien kunnen we tips uitwisselen en leuke plannen maken, bijvoorbeeld om te gaan duiken. Ik hoor het wel.

Hi Floortje

Wat leuk dat je ook naar Curacao gaat, ik ga iets later dan jij… ik ga eind november maar wel voor een jaar.
Ik heb mijn appartement etc ook al geregeld ik zit nu alleen nog met werk.

Wat ga jij op het eiland doen?

Mijn grote passie is duiken en het lijkt me dan ook super om alvast een duikmaatje te hebben daar, wellicht kunnen we dan samen gaan duiken!!

Nou ik hoor het wel van je

Groetjes

Debbie B)

Dag dames, ik woon hierzo op Curacao.

Ik ben nu even alleen hier om op mensen jacht te gaan :wink: - ik heb namelijk kamers bij mij in huis die vrij komen in juni - ik verhuur inmiddels 4 jaar kamers onder aan stagieres en jonge mensen die hier komen werken voor een tijdje.

zelf duik ik ook af en toe,… ik ga zelf vaker surfen / varen - vissen / freediven - dus veel bij en met de zee.

Schroom niet om contact op te nemen voor wat voor reden dan ook!

de groeten, brian!
sprockbrian@yahoo.com

Hallo allemaal…

Mijn naam is Shelly, ik ben zelf 3de jaars hbo student (Hogeschool Inholland), ben geboren op Curacao. Mijn zusje en ik hebben een 3kamer woning op Curacao (plaats: Soaux), op ong. 12 min afstand van het vliegveld (geen geluidshinder), ong. 15 min van Willemstad, de woning is naast de weggelegen, in de directe omgeving is er een supermarkt, toko, klein restaurant. Per 1 augustus 2006 willen wij deze woning gaan verhuren aan studenten die minimaal een half jaar op Curacao stage gaan lopen.

De woning is dan gemeubileerd (in beide slaapkamers 2x 1 persoonsbedden, die ook aan elkaar te schuiven zijn, 2 kasten en een bureau, ook de woonkamer is natuurlijk volledig gemeubileerd: (slaap)banken, salontafel, eettafel plus stoelen, tv, fornuis, koelkast, bar, huis/keukenapparatuur (waaronder ook een bbq) en service etc.). Daarnaast is de woning voorzien van een ruime badkamer met toilet en een grote tuin.

De woning is voor minimaal 2 studenten, maximaal 4 studenten bestemd. De prijzen per persoon zijn vanaf naf 500 (= ong. €240) incl.

Studenten worden opgehaald van het vliegveld en naar de woning gebracht. In Nederland wordt ook het 1 en ander geregeld (contract).

Mocht u interesse hebben of eventuele vragen dan kunt u deze mailen naar Studentenhuiscuracao@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Shelly