Ik heb een baan gekregen bij TUI ArkeFly Curacao. Wij gaan dus met ons gezin verhuizen naar Curacao. 2 volwassenen en 3 kinderen. Het is de bedoeling dat wij januari/februari 2012 die kant op gaan.>>> Ik krijg eerst nog een training van 4 weken in Nederland.
Wij zijn dus op zoek naar een betaalbare huurwoning in een rustige buurt. Het is voor mij wel erg belangrijk dat het een rustige buurt is i.v.m. mijn kinderen van 17 maand, 3 jaar en 7 jaar.
Ik ben al een tijdje bezig op het internet, maar ben er achter gekomen dat de prijzen hier erg hoog liggen. Mijn vriend komt er vandaan en als je rechts streeks bij verhuurders huurt kom je redelijk laag uit. Vandaar mijn oproep hierop. Misschien dat jullie iemand kennen op Curacao die voor langere periode een huis verhuurt? Het hoeft niet direct in jan/febr te zijn, mag ook later in het jaar. (liefst wel zo snel mogelijk). Wij mogen namelijk eerst bij mijn schoonmoeder verblijven, maar ik wil toch het liefst zo snel mogelijk op ons zelf. Ondanks dat het een ontzettend lieve vrouw is.
Iedereen alvast bedankt voor de moeite!!:dag: