Gezocht: Huurhuis lange termijn 2 personen

Over een dikke maand is het zover!

Mijn vriend en ik gaan voor een jaar op Curacao wonen, waar ik een jaar in het ziekenhuis ga werken en mijn vriend gaat studeren. We zijn nog hard op zoek naar een woning, waarschijnlijk komt het erop neer dat we eenmaal aangekomen gewoon alles in de gaten moeten houden. Maar we houden ervan om wat voorwerk te doen, dus mocht je iets weten dan horen we het graag!

Budget: max 1500 NAF INCLUSIEF
Woning: 2 slaapkamers en een overdekte porch
Omgeving: Julianadorp, boca sami etc.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Reacties liefst naar: Dinetteagterhuis@hotmail.com

Groet,

Dinette

Hi,

Wat een heerlijk vooruitzicht!! Misschien kun je wat vinden op www.casacama.com, daar staan veel woningen over het hele eiland in, voor alle prijsklassen. Je kunt ook op een resort gaan wonen, al zijn die niet heel veel richting Julianadorp. Wel bijvoorbeeld in Piscadera.

www.economy-realty.com
De makelaar van Curacao!

Ons aanbod van huurwoningen:
http://www.economy-realty.com/aanbod/huur.php

Per 1 maart komt er bij ons in het appartementencomplex ook ruimte in een 2-slaapkamerunit. Nabij Salina, vlakbij Mambo/Jan Thiel/Punda, allen ca. 5 max. 10 autominuten.

Voorzien van airco. Mail gerust geheel vrijblijvend naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com en bekijk de foto’s van 10A en de overige units via de space Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.

Probeer wanneer jullie in Curaçao zijn of jullie een Bon Biba magazine kunnen bemachtigen (Bijvoorbeeld op de luchthaven, of bij de AH). Daarin staan diverse makelaars met hun aanbod.