Oplichters op Bali

Voor toekomstige toeristen die naar Bali gaan een “must see” uitzending. Lees HIER het schokkende verslag. :slapen: U bent gewaarschuwd…

Ja goed welk land is dat niet dat je opgelicht word.
Je moet altijd oppassen wat je doet vooral met geld wisselen dit heb ik ook in afrika gehad.
En ja beetje negatief in beeld komen bali dan! Houd misschien de massa toeristen tegen haha.

Kon die link niet openen, maar “wij” worden niet bedoeld toch…:slapen:

Heb jij ook een timesharing dan??? Nee dan word je niet bedoeld. Was best interessant maar zeker niet nieuw.
Gr

Voor degenen die al vaker op Bali hun vakantie doorbrengen is dit zeker niets nieuws maar… er zijn elke dag weer nieuwe slachtoffers:slapen: Ik heb me zeer verbaasd over de politie in die uitzending, ik wist wel, na jaren te hebben gereisd door Indonesië, dat de politie minstens een keer per maand een soort razzia houdt om hun salaris aan te vullen maar zo openlijk heb ik het nog nooit meegemaakt. Die truc van die money changers is al heel oud en er zijn er maar weinigen die daar nog intrappen. Gewoon pinnen dus.:chin:

1 like

Ben het helemaal met je eens. En wat die politie betreft dat heb ik ook in vele landen meegemaakt bv in afrika december.
Ook betalen anders jammer maar helaas, ik ga in dit soort landen ook niet zelf rijden je word echt staande gehouden en ze vinden wel iets!
Thailand Indonesie, Afrika Vietnam het is allemaal zo corrupt. Maar wat denk je van Nederland???

**DEZE **hopelijk wel…

Natuurlijk komt hier ook (heimelijke) corruptie voor maar lang niet in de mate als in Indonesië. Hier in NL lopen steeds meer Oost-Europeanen rond die geen goede bedoelingen hebben…

Die link doet het ook niet…

Als je op het woordje DEZE drukt wel…

Nee, heb het nog eens geprobeerd. De reclames doen het prima, maar daarna staat er - net zoals bij die andere link - bekijken, is momenteel niet beschikbaar. Probeer het binnenkort nog error…

Ja bij mij ook Sumbar…jammer maar helaas…vuurwerk

Ja wist je dat nog niet ?? De 1ne maand heeft mijn man de woning en dan ikkuh…:vak02:

tnx, bij mij deed de link het wel.
Voor mij was het handig om te zien aangezien ik in mei voor het eerst naar Bali/lombok ga.
Toch hoop ik dat ik sowieso al niet zo naief was geweest om daar in te trappen :wink:

haha paulana lachen!!!