Oplichters In Het Buitenland - Gambia

Vast niet erg goede reclame, maar goed… het gaat wel over The Gambia! En ook dit hoort erbij :wink:

Vanavond om 21:30 uur op SBS6 in Oplichters In Het Buitenland met Kees van der Spek:

**Datingfraude in Gambia. **

De promo kun je hier zien: http://www.sbs6.nl/programmas/oplichters-in-het-buitenland/videos/zn23VSd33Qwh/datingfraude-in-gambia

Groetjes,
Erwin

Okee Erwin, ga zeker kijken.
groeten Jan

Ik ook! Is altijd een leuk programma.

Denk dat een aantal mensen met een chat vriendin dit maar eens even terug moeten kijken…

Ik had een uitnodiging ontvangen om te mogen werken vanavond.
Ben de uitzending nu aan het bekijken. Heb zelf nooit last gehad van dit soort praktijken in Gambia. Mijn ouders, die er de helft van het jaar wonen zelfs ook niet. Het is ook wel een bepaald type slachtoffer dat hier intrapt…

Los van de praktijken zijn de beelden iig wel leuk om te zien :wink:

Via Wereldwijzer app

Ik vond het wel meevallen,Het zijn allemaal loser’s die er in trappen.
Het blijf mijn vakantieland nr 1.:vak02:

Ik heb het progamma ook gezien , Ik vond het nik aan en ik moest hard lachen, Ik vind dat Kees van der spek maar eens een kijkje moet nemen in Nigeria en in Ghana daar is juist super veel internet fraude aan de gang , Dan zou hij zich rot schrikken wat daar aan ( 419ers ) intenetfraude gebeurd. In Gamia lijkt het dat alles nog in de kinderschoenen staat. ( beetje rond rijden met een auto en in een dorpje/ platteland opzoek gaan naar een internetcafé ) In Ghana is elke inernetcafé vol met 419ers in de stad, dorp, platteland het maakt niet uit je ziet ze overal. en overal ter wereld is internet fraude .
De mensen die er in trappen zijn zo naief en dom en eigenwijs. kijk maar hier eens op het Ghanaforum daar zijn super veel berichten dat over inernetliefde gaat. bvb echtheid van een vriend(in) of wat heeft je vriendin precies nodig om naar NL tekomen. bijna op elke pagina is wel een bericht over zo iets.

En vodu is denk ik in heel Africa zeker in Ghana en Nigeria ( in Ghana oemen ze het juju )

ik heb een aantal afleveringen gezien maar deze man / progamma makers maken elke land zwart waar ze maar komen … dat vind ik belachelijk.