** bericht verwijderd i.v.m. ongeoorloofd reclame maken **
Ik vind het heel jammer dat dit bericht gewist is.:mad:
Het is van mij uit absoluut geen reklame.
Ik wilde hiermee de mensen wijzen op de mogelijkheid om op een goedkope manier, (beduidend goedkoper dan normaal) naar Gambia te gaan.
Want de bedrage die ik noemde zijn echt heel laag.
U dupeert zelfs mensen, door ze deze informatie te onthouden.
Mensen die hun boek promoten of een speciale gids te pas en onpas aanprijzen vind ik veel meer reklame.
Jack
Hoi Jack
Je hebt volkomen gelijk !
Met het neerzetten van goedkope reizen kunnen veel mensen hun voordeel doen en is geen concurentie voor mensen die op dit forum zitten.
Wel de vogel en andere gidsen waar je mee om de oren word geslagen.
Ik zit pas op dit forum en vond het leuk om je hier tegen te komen want je geeft altijd goed advies ook op andere forums waar mensen iets mee kunnen.
Nu zie ik dat je hier verdwijnt om bovenstaande reden.
Dit is heel erg jammer !
Beter om een paar goede vaste mensen op een forum te houden die verstand van zaken hebben dan keren mensen ook graag terug want weten dat ze goede raad en advies krijgen.
Zou de forum beheerder/s toch eens op moeten letten.
De sfeer is hier nog goed, wat je niet overal kan zeggen, maar beheer laat nu te wensen over.
Dus ook ik weet niet hoelang ik hier zal zijn, want zit hier niet op te wachten.
advies of raad geven, okay
Men mag wel even nadenken alvorens men iets verwijderd of even een vraag stellen aan de poster.
Tussen reclame maken en helpen, zit namelijk een groot verschil ook al komt dit zo over.
Een posting kan meerdere bedoelingen hebben, net als jouw posting.
Succes, Nel
Tav. Jack 2, ik wil binnenkort naar Gambia en uiteraard zo goodkoop mogelijk.
Mail eens het een en ander naar mij [EMAIL=“stoffie34@gmail.com”]stoffie34@gmail.com
Dan is je moeite toch niet voor niets geweest.
Met dank, Fred.