over 2 jaar ben ik klaar met mijn middelbare school
en daarna zou ik graag een opleiding tot piloot willen volgen
maar aangezien ik dit liever in het buitenland zou willen studeren
dacht ik eigenlijk dat Australie hier een mooie locatie voor zou zijn
Ik heb ondertussen al op internet wat gezocht maar ik kom er nog niet echt uit. Kan iemand mij misschien helpen hiermee?
Ik zou graag willen weten wat de toelatingskansen zijn als Nederlandse
Hoe lang de studie duurt
Als het daar duurder, goedkoper of evenveel kost als in Nederland
en als de opleiding hetzelfde niveau heeft als in Nederland
google eens op “aircraft pilot Australia” oid… tadaa !
good luck
ps: studeren in Australia is superduur als buitenlander… maar t is t waard!
oowja, en je kan niet bij de Aussie luchtmacht, als dat je droom was, gezien je geen Australier bent.
Studeren in Australië is inderdaad leuk! Maar vrij kostbaar.
Mocht je meer informatie willen over studeren, mogelijkheden, kosten, competenties dan zou ik je aan willen raden even contact met ons op te nemen.
Wij kunnen je kosteloos verder helpen met alle mogelijkheden die er in Australië met betrekking tot piloten en aviation opleidingen. En helpen je eventueel ook geheel gratis verder met de aanmelding en visum procedures.
Het beste kun je hiervoor contact opnemen met mijn collega jeroen op [EMAIL=“jeroen@stagehuis.nl”]jeroen@stagehuis.nl
ik weet dat er australiers genoeg zijn die piloot willen (en makkelijker kunnen) worden , het is zeker geen ‘‘knelpuntberoep’’ waarvoor ze buitenlanders aannemen…
Je hebt het erover dat de kosten zo duur zijn, maar vergeet niet dat een piloten opleiding in NL rond de 100k-120k kost. Volgens mij zijn de opleidingen in Australie zelfs goedkoper, maar ik heb geen idee of je er toegelaten wordt. Ik ben er nu zelf ook naar op zoek, maar ben pas weinig informatie tegengekomen. Misschien iemand die het wel gedaan heeft en zijn ervaringen met ons wil delen?