Opgelicht of Thaise onverschilligheid ?

Na wat goede e-mail wisselingen heb ik een bungalow gereserveerd op het wonder schone Koh Lanta.
Het enige wat me niet echt aanstond maar wel heb gedaan is een aanbetaling van $ 100.00 voor mijn verblijf aldaar. Echter nadat door mij de betaling is gedaan en waarbij ik om een bevestiging heb gevraagd laten ze niets meer van zich horen, niet via e-mail en of telefoon.
Moet ik er vanuit gaan dat ik mijn centjes kwijt ben of daar gewoon heen gaan en dan maar zien. ??

Gr
Olav

Ik zou er geweoon heengaan en wel een betalingsbewijs meenemen. Als ze je op wilden lichten hadden ze wel een hogere aanbetaling gevraagd.

Ik sluit aan bij het antwoord van Steven. Als ze echt wat hadden gewild hadden ze meer gevraagd…

Kleine aanbetalingen vallen niet op. Zo kunnen ze meer slachtoffers maken.

Dat is wel waar maar aan de andere kant een hotel/Guesthouse?? Dat zie ik niet heel snel gebeuren of ben ik heel goedgelovig?

ik zelf heb nog nooit een aanbetaling gedaan
als ik hier op vakantie ging in thailand.
en je hebt geen bevesteging?
dus ook geen bewijs dat je hebt betaald.
dan zie ik er een zwaar hoofd in eerlijk gezegd

Tegenwoordig kan iedereen die ICT achtergrond heeft een website maken of laten maken.
Ziet er dan heel profesioneel uit. Dan is een kwestie van tijd voordat de eerste slachtoffer vallen.

Ik heb er ook nooit mee te maken gehad aangezien ik ook nooit aanbetaal per mail etc. Ik betaal wanneer ik aankom.

Ik vind het toch jammer als er mensen zijn die op deze manier hun geld verdienen.

Maar ik hoop voor Interactive dat het niet zo is.

Ik heb natuurlijk wel een bankafschrift waar het opstaat dat het overgemaakt is en het is gelukkig geen wereld bedrag maar toch. Ik denk inderdaad maar er gewoon heen gaan en dan maar eens kijken, bij gezeur lekker boeltje oppakken en een ander slaapplekje opzoeken. Gelukkig hebben ze geen creditkaart gegevens dus afboeken vanwege no show gaat niet op.

Olav

:chin:kan je op internet niet wat meer info vinden over dit bedrijf die de bungalows verhuurd ?
of ervaring van andere gebruikers?:thailand::cambodia:
sterket groetjes Fransjes