Openbaar vervoer boeken egypte

Heeft iemad tips over hoe en waar bus te boeken van luxor nar hurgahda en v.v en nachtrein van caiiro naar luxor en vv.

als je met het openbaar vervoer reist koop je het ticket in het busstation of voor de trein in het treinstaion ter plekke. best tijdig aankopen of het kan gebeuren dat alles volzet is
voor de tranfer van cairo naar luxor kan je best ook een keer checken bij egyptair
er zijn soms tickets die maar een ietsje duurder zijn dan een ticket voor de nachttrein.
VLIEGTUIG IS MAAR 1 UUR REIZEN . TREIN DUURT 10 à11 UUR
indien je nog vragen hebt over luxor . ik woon op de westbank .
je mag me altijd mailen op [EMAIL=“nasriland204@hotmail.com”]nasriland204@hotmail.com

Bedankt hier kan ik zeker iets mee. Toen je ticket met egypt air boekte gaf je dan aan dat je nederlands of egyptisch was dit geeft namelijk een behoorlijk prijs verschil.
Hoeveel was de prijs voor nachttrein ongeveer en zat daar eten bij?
MVgr Hanneek

als je op de website van Egyptair kijkt, vul dan als land Egypte in (je boekt een binnenlandse vlucht). Als het niet lukt, dan even de cookies verwijderen.
PS Als je online een vlucht boekt met Egyptair naar Egypte, houd dan rekening met de bagagelimiet (20kilo). Boek je een ticket bij het kantoor van Egyptair in Amsterdam (dit kan telefonisch), dan is het iets van 33 kilo.

dag,

Ik heb gehoord dat je dan bij je vlucht gewijgerd kan worden omdar ze dan toch zien dat e nederlands bent?