Excursie piramide's vanuit Sharm el Sheikh

weet iemand hoe je het veiligst en goedkoopst van sharm el sheikh uit een excursie kunt maken naar cairo of luxor .

Met vriendelijke groet Marrone

Hoi Marrone,

Wij hebben vanuit Hurghada via de hostes zowel een dagtrip naar Cairo als een dagtrip naar Luxor geboekt. Is prima bevallen. Vanuit Sharm zal dit vast ook mogelijk zijn.

Er zullen ter plaatse, misschien zelfs wel via het hotel, ook genoeg mogelijkheden zijn om dit te boeken.

Veel plezier!

Vanaf Sharm kun je met de bus of met het vliegtuig naar Cairo (en de piramides dus).
De busrit duurt vrij lang. Ik ben zelf met het vliegtuig gegaan, dat is een klein half uurtje vliegen. Ik was rond de €230,- kwijt dacht ik… Prijs van de bus weet ik niet meer, dacht zo rond de €150,- ? Allebei de prijzen trouwens incl. vervoer, eten en toegang bij het Egyptisch museum en de piramides…

Hoi Mosay

Bedankt voor de info hoe heb je dat geboekt?
Heb je nog andere excursie tips vanuit Sharm en hoe gaat dat boeken daar en wat is dan de goedkoopste manier om te boeken via hotel of reisorganisatie?(of anders?)

Beste Marrone,

Leuk dat je deze zomer naar Sharm el Sheikh op vakantie gaat en ook een bezoek een Cairo en/of Luxor wilt maken.

Via Egyptair, www.egyptair.com kun je tegenwoordig met een creditcard heel gemakkelijk de binnenlandse vliegtickets boeken. Als je bovenaan de pagina “Egypte” aanklinkt krijg je vaak een goedkoper prijs dan als je “the Netherlands” invult.

Als Kingfisher Tours kunnen wij het privé vervoer met chauffeur en privé gids in Cairo en/ Luxor voor je regelen. Je wordt tijdens deze excursie door één van onze medewerkers met een naambordje opgehaald en die brengt je in contact met de (Nederlandstalige) gids. De privé airco minibus met chauffeur blijft ook na afloop van de excursie bij je en brengt je aan het eind van de dag weer terug naar het vliegveld van Cairo en/of Luxor.

Als je zowel Cairo als Luxor wilt zien kun je dit het beste in één excursie doen en dan zie je dus in 2 dagen de culturele hoogtepunten in Egypte. Wij kunnen in dat geval een hotelovernachting in Cairo of Luxor voor je regelen. Als je bijvoorbeeld ook de ballonvaart in Luxor wilt doen, kun je het beste op dag eerste dag ’s avonds nog van Cairo naar Luxor vliegen en in Luxor overnachten, want de ballonvaart is alleen met zonsopkomst.

Je kun me bereiken op [EMAIL=“egypt@kingfishertours.com”]egypt@kingfishertours.com en als je me laat weten met hoeveel volwassenen en kinderen jullie zijn en wat je graag wilt zien in Cairo en/of Luxor stuur ik je vrijblijvend een offerte toe.

Groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,

Miriam Kok

Zie ook http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=90513

Beste Marrone,

Wij bieden deze mogelijkheid ook aan, maar bij deze excursie wordt u netjes opgehaald vanaf het hotel en ook weer terug gebracht. wij bieden deze excursie aan per bus of met het vliegtuig.
Met de bus kost deze excursie momenteel 55 Euro en met het vliegtuig 180 Euro
(kinderen tot en met 12 jaar krijgen korting op alle excursies)

Het is eventueel ook mogelijk om een 2daagse excursie met overnachting naar Cairo te boeken.
Voor meer informatie over onze excursies bekijk dan even onze website.
www.excursies-sharm-el-sheikh.nl
Hier op staat precies de dag planning beschreven en op welke dagen wij deze trips aanbieden.
Alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

Kijk hier maar eens eigenaar nederlandse vrouw met egyptische man.
Wij gaan morgen naar sharm el sheik en vliegen binnenlandse excursie pyramiden/cairo.

Succes,

Groet Linda

1 like

Bus was iets van 70 euro. Neem zelf genoeg water en eten mee al zeggen ze dat het all inclusive is.

http//sharmelsheikh-excursies

Bij wh excursies is de prijs per bus 50 euro en per vliegtuig 210 euro.

Met vriendelijke groet,
whexcursies :zon02:

Wij bieden diverse excursies aan waaronder Cairo en Luxor. www.everyoneweb.com/excursionsinsharm Wij bieden Cairo met de bus voor 50 euro p.p. en 175 euro met het vliegtuig>>>. Voor Luxor is het 190 euro per persoon. Wij helpen u graag verder met uw excursies! Kijk even op onze website of stuur ons direct een e-mail via: [EMAIL=“excursionsinsharm@gmail.com”]excursionsinsharm@gmail.com

In ben vanuit sharm met de boot naar Hrghade gegaan. Had ik dat ook gelijk gezien. Vervolgens met een busje naar Luxor en toen met de trein naar Cairo. Kost dus drie keer niks.

Marmah

Wij bieden diverse excursies aan waaronder Cairo en Luxor. www.goedkopevakantiesegypte.nl

wij bieden Cairo met de bus voor 50 euro p.p. en 170 euro met het vliegtuig
wij zijn nederlandse talige gidsen en wij zullen blij zijn als wij jullie in ons mooie land kunnen helpen.

met vriendelijke Groeten
Ahmed khalil