Excursies vanuit Hurghada

Hoi!

Heb meedere aanbieders van excursies vanuit Hurghada naar Cairo voorbij zien komen, oa generalreizen.nl en kingfishertours. Nu willen wij graag een 1daagse busexcursie (ivm duiken en prijs niet vliegen) naar Cairo, met name om de piramides en sfinx te zien. Via generalreizen is dit met zijn 2’en 108€ pp, is dit een normale prijs? Of kan dit lokaal veel goedkoper? Iemand adviezen?

Volgens mij klopt die prijs wel ongeveer. Het is normaal 100euro dacht ik, weet niet bij welke organisatie.
Mijn vriend is reisleider en hij kan het voor mij regelen voor 85euro…1 daagse busreis naar Cairo met lunch, pyramides, sfinx, egyptisch museum…

xx

Hoi

deze excursie als prive is altijd 100 Euro of 105 Euro . als met een groep dat kan kost 80 Euro

als u prive wilt boeken.dan kan ik dat voor u regelen met 185 Euro voor 2 personen met een prive auto en nederlandse talige gids.

De piramiden van Giza . de sfinx en lunch

Groetjes
Ahmed khalil

www.goedkopevakantiesegypte.nl

Een Nederlandse talige gids

hey hey,

dit is zeker mogelijk, bij ons (sunweb/jiba/sudtours en vaya) bieder we ookd e 1 daagse busreis aan naar cairo, deze gaat om elke zondag en woesdag en is voor 82 euro p.p. dat kan altijd het beste ter plaatse geboekt worden. doe het aub we via een reisorganisatie, soms willen de staartverkopers wel goedkoper zijn, maar dan neemt u een risico dat u bij een van de ‘‘checkpoints’’ gestopt word en terug meot zonder iets gezien te hebben.
daarbij gaat er bij ons ook een gids mee die heeft egyptiologie gestudeerd en praat nederlands. dus mochten jullie dit willen doen is het dus het beste om het ter plaatse te regelen bij een reisorganisatie.

veel plezier en genietse!

Hey hallo,
Kun je mij vertellen wat een 1 daagse excursie kost van Hurghada naar Cairo met het vliegtuig via Jiba/Sudtours/Sunweb/Vaya? Busreis is dus rond die euro 82,-. Gaat die busreis elke zondag en woensdag? of om de week? en de vliegreis?
Alvast bedankt voor de reactie. Groetjes José

Voor een excursie vanuit Hurghada naar Cairo kun je tegenwoordig makkelijk én goedkoop al vanuit NL zelf je vliegticket naar Cairo regelen via de website van Egyptair, www.egyptair.com

Als je op de openingspagina rechts bovenaan als landenkeuze “Egypte” aanklikt en niet “the Netherlands” is de prijs vaak een stuk lager. Let er wel op dat de betaling moet plaatsvinden via de creditcard van één van de passagiers en je moet deze creditcard ook kunnen laten zien bij het inchecken.

Wij kunnen als Kingfisher Tours dan verder het privé vervoer met chauffeur en privé gids in Cairo voor je regelen, waarbij je zelf het programma met bezienswaardigheden mag samenstellen. Je wordt tijdens deze excursie door onze vertegenwoordiger met een naambordje op het vliegveld in Cairo opgehaald en die brengt je in contact met de – indien beschikbaar Nederlandstalige - gids. De privé airco minibus met chauffeur blijft ook na afloop van de excursie bij je en brengt je aan het eind van de dag weer terug naar het vliegveld.

Behalve cultuur kun je ook denken aan dr. Ragab Pharaonic Village (voor de kleinere kids erg leuk) en/of een feluccatochtje op de Nijl (een leuke afsluiting van de dag). Aan het eind van de dag(en) brengt onze chauffeur je weer naar het vliegveld voor de teurgreis.

De excursieprijs is afhankelijk van de groepsgrootte en daarmee extra aantrekkelijk voor gezinnen. Verder geven wij kinderen < 12 jaar een speciale korting, naast de korting die zij ontvangen bij het boeken van de binnenlandse vlucht.

Als je interesse hebt stuur me dan even een mailtje via [EMAIL=“egypt@kingfishertours.com”]egypt@kingfishertours.com onder vermelding van het aantal personen en wat je graag wilt zien en we brengen je geheel vrijblijvend een offerte uit.

In ons gastenboek op www.kingfishertours.com kun je ervaringen lezen van andere reizigers.

Vriendelijke groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,

Miriam Kok

de busreis gaat elke week maar dna zijhn er wel minimaal 4 deelnemers nodig.
met het vliegtuig is het ongeveer 242 euro p.p die gaat elke dinsdag en woensdag met engelstalige begeleiding.

goedkoper dan hier geloof ik niet www.tastraveegypt.com mijn naam is omar seliman