Excursie Cairo vanuit Hurghada

Wij gaan in februari / maart naar Hurghada. Wij hebben al eerder een Nijlcruise gedaan, alleen zat een bezoek aan Cairo daar niet bij in. Dit willen we nu vanuit Hurghada alsnog doen. Onze voorkeur gaat uit naar een 1-daagse excursie per vliegtuig. We hebben al een offerte gehad voor +/- Euro 220,-. Dit is incl. halen en brengen hotel, retourvlucht, gehele dag privechauffeur en gids, entreegelden Cairo en ook nog een bezoek aan trappiramide Djoser.

Kunnen wij deze excursie het beste vooraf boeken of gewoon ter plekke en Hurghada kijken? Scheelt dat veel qua prijs? En zijn alle bureautjes daar wel betrouwbaar?

Heeft er iemand nog wat tips voor andere excursies vanuit Hurghada? Luxor e.d. zijn we al geweest.

Alvast bedankt!

Petra

Hoi Petra

Bedankt voor uw email.sorry dat ik even niet gemaild heb.Ik had het erg druk.voor de excursie naar Cairo vanuit hurghada met vliegtuig

Dat Kost 220 Euro inclusief.de vliegtuigtickets en De excursie in Cairo

u wordt vanuit het hotel in Hurghada opgehaald naar de luchthaven van Hurghada. vliegen naar Cairo en in Cairo hebben jullie een nederlandse talige gids

Bezoeken wij de Piramiden van Giza .sakkara en de Trappe piramiden van Djoser. De Citadel en Moskee van Mohamed Ali pasha.de Koptische wijk en de Lunch en het Egyptische museum en Bazaar van khan el khalil

Daarna wordt u opgehaald naar de luchthaven van Cairo om terug naar Hurghada te vliegen.en Hurghada worden jullie terug gebracht naar het hotel.

wij horen graag van u

Met mijn vriendelijke Groeten
ahmed
#wmQuoteWrapper .hmmessage P { margin:0px; padding:0px } #wmQuoteWrapper body.hmmessage { font-size: 10pt; font-family:Tahoma } www.goedkopevakantiesegypte.nl