Excursies Hurghada, Luxor, Cairo

Zelf zit in begin juli in hurghada , maar ik zou graag enkele excursies maken .
Heeft iemand een idee hoeveel de excursies naar luxor en cairo kosten , zodat ik me toch iet of wat een som kan maken van hetgeen dat ik nodig zal hebben. Ik verblijf in het Royal Azur resort van 3juli tot en met 10juli dus als er mensen nog op dat tijdstip in de buurt zijn , let me know.
Mvg
Dujardin Davy

Net dit gevonden : Hurghada African Travel …
Zou dit nog bestaan volgens jullie ?
mvg

Hoi Dujardin Davy,

Wij hebben voor deze excursie +/- 100 euro p.p. betaald. (zowel voor Luxor als voor Cairo).
Geboekt via onze hostes. Ter plaatste zijn er ook veel lokale touroperators die dit aanbieden.

Succes.

als je kan kiezen zou ik kiezen voor de 2daagse excursie naar zowel cairo als naar luxor!echte aanraders!!!dan krijg je natuurlijk nog meer te zien!

Beste Velotjen,

Leuk dat je deze zomer naar Hurghada op vakantie gaat en ook een bezoek een Cairo en/of Luxor wilt maken.

Via Egyptair, www.egyptair.com kun je tegenwoordig met een creditcard heel gemakkelijk de binnenlandse vliegtickets boeken. Als je bovenaan de pagina “Egypte” aanklinkt krijg je vaak een goedkoper prijs dan als je “the Netherlands” invult.

Als Kingfisher Tours kunnen wij het privé vervoer met chauffeur en privé gids in Cairo en/ Luxor voor je regelen. Je wordt tijdens deze excursie door één van onze medewerkers met een naambordje opgehaald en die brengt je in contact met de (Nederlandstalige) gids. De privé airco minibus met chauffeur blijft ook na afloop van de excursie bij je en brengt je aan het eind van de dag weer terug naar het vliegveld van Cairo en/of Luxor.

Als je zowel Cairo als Luxor wilt zien kun je dit het beste in één excursie doen en dan zie je dus in 2 dagen de culturele hoogtepunten in Egypte. Wij kunnen in dat geval een hotelovernachting in Cairo of Luxor voor je regelen. Als je bijvoorbeeld ook de ballonvaart in Luxor wilt doen, kun je het beste op dag eerste dag ’s avonds nog van Cairo naar Luxor vliegen en in Luxor overnachten, want de ballonvaart is alleen met zonsopkomst.

Je kun me bereiken op [EMAIL=“egypt@kingfishertours.com”]egypt@kingfishertours.com en als je me laat weten met hoeveel volwassenen en kinderen jullie zijn en wat je graag wilt zien in Cairo en/of Luxor stuur ik je vrijblijvend een offerte toe.

Groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,

Miriam Kok

Hallo …
Ik ben Agneske en woon in de prov. Antwerpen in Belgie…
Heel interessant, jouw item, daar wij begin juli naar Egypte, rode zee zouden gaan…
mijn vriend, ikzelf en mijn zoontje van 7… ondernemend typetje en zéér gefascineerd door de piramides, tempels enz… wij willen eigenlijk een snorkelvakantie combineren met een beetje cultuur en bv. ook jeepsafari.
De uitstap Cairo-Luxor, is die te doen voor een 7-jarige? We kunnen uiteraard nadien bv. 1 of 2 dagen niksen en rustig uitbollen, maar toch… ik stel me vooral de vraag i.v.m. de hitte in de zomer. We zijn Turkije en Griekenland op z’n warmst gewoon, maar toch…

Bedankt voor alle nuttige tips!
Ikke

wie kan mij vertellen wat mij een excursie kost vanuit Hurghada naar Cairo (ééndaagse vliegreis)

rick

Wij, gezin met 3 kinderen, zijn net terug uit Egypte en hebben een 2-daagse excursie Cairo en Luxor gedaan. De vluchten van Hurghada naar Cairo en van Cairo naar Luxor hebben we zelf vanuit nederland geboekt bij Egypt Air, de rest (“eigen” minibus met airco en eigen gids in zowel Cairo als Luxor en privé minibus van Luxor terug naar Hurghada, lunch in Cairo en Luxor, hotelovernachting in Luxor en zelfs de taxi van het vliegveld in Luxor naar het hotel) heeft Miriam Kok van Kingfishertours voor ons geregeld. Is ons uitermate goed bevallen en dus aanbevolen voor anderen! Bedankt nog Miriam en groeten aan man en kinderen, mocht je dit lezen.

Hai, ik had deze site gevonden! Misschien handige info! http://hurghada-info-site.nl/excursies.html
Veel plezier ook!

grtz

hoi hoi,

Ik ben zelf in februari naar Hotel Ali baba in hurghada geweest.

Je kunt excursies boeken via de reisleidster maar die zijn meestal iets duurder.

een excursie naar luxor is ongeveer 80 euro pp.
2 dagen cairo ongeveer 200 euro ofzow
een snorkel excursie is 35 euro pp inc eten en drinken
Hurghada is geen zak aan zou daar ni eens me geld aan uitgeven.
wat wel leuk is en ni zow duur is de dessert safari die is ongeveer 35 ofzow.

ik hoop dat je er iets aan hebt

Groetjes

Jessica

bedankt voor je informatie

Kun je gewoon in euro’s betalen?

Hey,

Ik ga van 3 juli t/m 10 juli naar Hurghada en heb via Oad geboekt. Ik heb van Oad een nadrukkelijk verzoek gekregen om euro’s mee te nemen omdat de meeste excursies in Euro’s betaald moeten worden…

Ik was zelf op zoek naar de kosten voor een excursie Hurghada - Luxor (1daags), ik begrijp dus dat dat ongeveer rond de 100 euro per persoon zal zijn, valt me nog mee! :wink:

Groetjes Laura

Hallo allemaal,

Mijn partner en ik gaan in november op vakantie naar Egypte Wij gaan samen met twee andere koppels. Ons vakantiedoel is wat uiteenlopend. Een paar willen zon, zee en rust en een paar willen juist cultuur. Wie oh wie kan mij vertellen wat wijsheid is om zoveel mogelijk aan ieders wens te voldoen.
Ik kom er namelijk niet echt aan uit of dat Hurghada nu het handigste is of Sharm el Sjeik.
Alle tips zijn van harte welkom

Groetjes Richard

Hoi Allen,

Zoekt u excursies naar Cairo of luxor vanuit Hurghada met een Nederlandsetalige gids.

Wij zullen blij zijn om u te helpen met alle excursies in en vanuit Hurghada.

Wij zijn Nederlandsetalige gidsen in Egypte met ons bent altijd veilig , en u hebt de best prijzen.

www.goedkopevakantiesegypte.nl

U kunt via onze web site boeken en ook

U kunt gewoon sms aan ons sturen wij komen langs uw hotel om alles voor u te regelen.
00201224678162

Met mijn vriendelijke groeten
Ahmed khalil
www.goedkopevakantiesegypte.nl

1 like

Een absolute aanrader!!

Ik heb dankzij Ahmed (en Shabaan) , samen met mijn familie, werkelijk een onvergetelijke dag gehad!!

Met vriendelijke groet
Richard Vrins :zon02:

Zoals Richard 72, hebben wij net een fantastische ervaring opgedaan in Luxor (2 dagen) met Ahmed.
Geboekt vanuit België (website www.goedkopevakantiesegypte.nl), na enig mailverkeer een reisprogramma en prijs afgesproken voor 2 dagen. Uiteraard hadden we enige twijfel maar we hadden enkele positieve reacties gelezen via internet en je betaalt niets op voorhand.
Alles was tiptop in orde en er was nog voldoende ruimte voor wijzigingen vermoedelijk omdat we geopteerd hadden voor een privéchauffeur. Zijn verhalen zullen ons nog lang bijblijven, en ook bij onze 3 kinderen. Ahmed kan prima met kinderen overweg en houdt rekening met hen. Zo klikte het enorm met ons jongste zoontje (op terugweg hebben zij nog zitten kaarten).
Ahmed vertelt niet enkel over het ‘oude’ Egypte, maar kent ook de recentere geschiedenis van Egypte en de huidige politieke situatie. Je kan hem allerlei vragen stellen.
Zeer aan te raden (hadden we niet vooraf geprogrammeerd) was een koetstocht doorheen Luxor via de Soukh (sorry voor de schrijfwijze), de typische markt van Luxor. Zo kan je zien hoe men momenteel leeft in Egypte en dat we in België/Nederland een luxeleventje leiden.
Gooi jullie twijfels maar overboord en informeer/boek bij Ahmed. Bij onze volgende vakantie naar Egypte boeken we enkele dagen extra in Caïro met Ahmed.
Groeten

1 like