–
Hallo,
Ik las dat je ook wel naar Tunesie zou willen gaan. Misschien een idee om op dat forum ook een oproepje te zetten. Via leden van de Djerba Groep hoor ik dat regelmatig dat men op zoek is naar reisgenoten voor zowel djerba als de rest van Tunesie. Dus wie weet, je kunt het altijd proberen. Succes ermee.
Groetjes,
Marianna
Sorry, maar ik ga nog liever alleen op vakantie dan met mensen die roken. Dat is nu juist 1 van die dingen die ik zo zat ben, dat gestress van die rokers overal, dat gejaag naar sigaretjes kopen, dat inlassen van pauzes op verkeerde momenten en verkeerde plaatsen om even fijn asociaal de boel onder te gaan stinken, en het laatste waar ik in mijn vrije weken op zit te wachten is dat mensen tegen me zeggen dat ze “wel even op het balkon gaan staan dan” of “wel even buiten gaan paffen”, alsof IK er nog schuld aan heb ook. Genoeg geweest, no more mister nice guy, waar het om rokers gaat. Het is nooit mijn probleem geweest, en ik heb geen zin om het mijn probleem te laten zijn of worden in mijn vakantie. Ik wil rust.
Troost je de moeite en maak eens plannen om te stoppen,
in plaats van dat eeuwig maar smoesjes moeten verzinnen
en dat defensieve ge-excuseer.
Feit blijft dat mijn ziekenfonds-kosten maandelijks
aanzienlijk hoger zijn dan ze hoeven te zijn
dankzij het feit dat we allemaal zo ‘tolerant’
zijn naar al die rokers toe.