Reisgenote gezocht! Tunesie/Turkije

hallo!

Ik ben een 23 jarige meid uit Schiedam en ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke reisgenote.

Het lijkt me super leuk om van de zomer een weekje of iets langer op vakantie te gaan naar Turkije of Tunesie. Met name Tunesie trekt mijn interesse… hiervan heb ik namelijk het 1001-nachten verhaal voor ogen. Een lekker hotelletje met een leuke ligging en dan heerlijk genieten…

De reden dat ik dit oproepje plaats is dat veel van mijn vdinnetjes al plannen hebben of met hun vriendje op vakantie gaan.

Een beetje meer over mezelf: Van nature ben ik erg sociaal en ik vind het daarom altijd super leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Hiernaast heb ik een lage humor drempel en kan ik om de meest idiote dingen lachen. Ik kan dus behoorlijk maf zijn!! Verder hou ik van cultuur/winkelen/strand/uitgaan.

Lijkt je dit leuk dan kunnen we misschien via de mail verder babbelen ([EMAIL=“h_afida@yahoo.com”]h_afida@yahoo.com) of via MSN ([EMAIL=“tara1@lycos.nl”]tara1@lycos.nl)

Als de vriendschappelijke klik er is lijkt het me leuk om een keertje wat te gaan doen!! Friends make your world…