Egypte of Tunesie half juli 2014!

ik zat te denken om vanaf 18 juli een weekje of iets langer op vakantie te gaan… maar alleen is ook maar alleen;) dus hier dan maar een oproepje voor een gezellig reisgenoot(je)…

Zat zelf te denken aan Tunesie of Egypte om daar heen te gaan, lekker genieten van de zon, cultuur etc … Ben een rustige vrolijke jongeman 36jaar… Heb nog niet geboekt maar wil dit dus wel op korte termijn doen:)…

Ik zou zeggen reageer gerust;):vak02:

Ik kan helaas niet mee.

Ik wil je er wel op wijzen dat je net tegen het eind van de Ramadan op pad wilt (die is 28 juli dit jaar). Nu ken ik Tunesie niet, maar in Egypte is het op veel plekken erg druk aan het eind van de Ramadan en zijn veel dingen gesloten.

Hoi Jenny bedankt voor je informatie;) daar had ik niet aan gedacht inderdaad:)… Ik zal daar dan rekening mee moeten houden:) en excursies ofzo daarvoor moeten doen:)… Het is voor Tunesie het zelfde dat weet ik wel;)… na de ramadan is het daar ook heel druk met mensen enz;)…

Nogmaals bedankt:)

elk ander land is ook goed;) als het maar lekker fe naar de zon is;)…Ik wil zeker gaan, vertrek vanaf 18 juli of iets later;)

Tunesië is geweldig! ik was in Djerba. ik heb ook een vrienden daar ontmoet, met een eigen huis. misschien kunnen we wel samen gaan, we kunnen ook met wat zakgeld gaan en van daaruit hotels zoeken, kunnen nooit duur zijn, Tunesië is enorm goedkoop. Ik was in Djerba Sun club, enorm goedkoop toen 300 euro inclusief vliegreis en all inclusive voor 8 volle dagen en 7 nachten. Nu is dat een stuk duurder wegens de Nederlandse boeking, vandaar.

Voeg me maar toe via facebook als je wilt, Redirecting...

Tunesie is zeker geweldig ja, en mooie stranden etc… dus wat dat betreft echt wel van alles te doen al is het bv ook wel anders dan Turkije ofzo…

Ik ben een paar jaar terug in mahdia geweest, was ook top…;)… in carribean world.

voor 300euroe kom je in de zomer niet ver, althans niet die kant op:)…als je in die periode kan dan kunnen we zeker eens kijken.
Nou kan je voor 800e al 11 dagen naar port elk kantoui

jaa heb je zeker gelijk in! al geloof ik wel dat je een veel betere en uitgebreidere vakantie kan hebben als je de stoute schoenen aan weet te trekken en daar naar hotels kijkt, zeker weet ik het niet, ervaringen zijn welkom. je kan me overigens beter toevoegen op facebook ik ben de komende weken in Turkije dus ben hier niet bereikbaar, Redirecting...

Ik zal er aan denken, veel plezier in Turkije dan maar;) dat is ook super;)… Ik snap dat het ook interessant kan zijn om rond te trekken maar in die (korte) periode dat je er bent heeft het geen zin om naar een hotel te zoeken die vrije kamers heeft op dat moment en naar de zin is;)…

en of dat inclusief een losse vlucht ook goedkoper zou zijn dat is de vraag…

spreek je dan weer:).

Als het Egypte is, gaan jullie smelten van de hitte lijkt me :slight_smile:

En als je mijn mening vraagt: Egypte is mooier dan Tunesië, vooral de onderwaterwereld.
Beetje snorkelgerief meepakken en je hebt een hele week moois onder water te bezichtigen!
Heb je in Tunesië niet…

Ja de onderwaterwereld is zeker moooier ja isabel;) ben in beide landen al eens geweest:) dus dat scheelt… En geloof me ik weet dat het daar erg heet kan zijn:) heb het al eens mogen ervaren… Wat het gaat worden is nog niet bekend hoor;)…

en jij al plannen?..

marly;) heb je het bericht gehad??