Loop dit Forum eens uitgebreid door en mocht je dan nog concrete vragen hebben, bv over een hotel of andere zaken, stuur dan gerust nog een berichtje !
Ik denk als je het Forum goed doorleest al een aantal van je vragen zijn beantwoord !
Kijk ook eens op het MSN-Tunesievannu Forum daar vind je ook de nodige informatie !
Het is en blijft natuurlijk een persoonlijke zaak, wat de één goed vindt, daar vindt de ander niets aan.
Maar ik zal je mijn advies geven:
Ik zou kiezen voor Hotel Sousse Palace, gunstig gelegen, direct aan zee en ook in het Centrum van Sousse.
Ik weet niet hou oud of jong jullie zijn, maar ik heb het idee, jong !
Sousse palace doet meer aan animatie dan A.N. Boujaafar.
Hotel Abou Nawas Boujaafar is ook een goed hotel, maar daar zitten voornamelijk oudere Zwitserse dames die daar een Thalassokuur volgen. Ook dit hotel ligt erg gunstig, maar heeft maar een klein strandje.
Bovenstaande hotels hebben allebei 4* en Monastir Center heeft er 3, ligt niet direct aan zee en is wat ik heb gezien toch een minder hotel dan de bovenstaande twee hotels.
Bovendien heb je in Sousse meer uitgaansmogelijkheden dan in Monastir (disco’s e.d.).
Maar nogmaals, het is en blijft een persoonlijke smaak !
Misschien krijg je ook nog reacties van anderen, maar dat moet dan wel snel zijn, de tijd gaat dringen !
Van Monastir Center kon ik geen Internetsite vinden, wel de volgende informatie:
Naam Hotel Monastir Center
Land Tunesie
Plaats Monastir
Sterren * * *
Hotelcode AZ
Hoteltype Hotel
Ligging
vlak bij het centrum van Monastir
op 175 m. van het strand
Faciliteiten
receptie
huurkluisjes
congreszaal
boetieks
tv-lounge
bars
snackbar
restaurant
discotheek
openluchtgrill
zonneterras
buitenbar
zonneweide
zitjes
ligstoelen
zwembad
kinderbad
ligkuipen op het strand
parasols op het strand
speeltuintje
binnenzwembad
sauna
Turks bad
massage
fitness-ruimte
tafeltennis
biljart
speelautomaat
gezelschapsspelletjes
jeu de boules
verschillende water- en strandsporten
lift
EHBO-service
2-p.k.
keurig ingericht
airco/verwarming
telefoon
huur-tv
huur-koelkast
badkamer met bad/douche, wastafel en toilet
balkon
Bijzonderheden
dichtbij tennis en duik faciliteiten
dichtbij de jachthaven, met vele restaurants, cafes en boetieks
Alleen die hotels die we uitgezocht hebben als vertrekdatum 24 juli via www.vakantiediscounter.nl zijn NU al VOL… …dus nu moeten we via een andere vakantieaanbieder gaan zoeken…
Zijn eigenlijk vaccinaties voor Tunesie nodig??
En waar moeten we eigenlijk op letten als we daar zijn, is het duur, goedkoop, zijn er winkeltjes, boulevard, en is het veilig/leuk om excursies te doen(saffari)of zo…??