Welk Hotel & Wat Is Er Te Doen?

Hoi,

mijn vriendin en ik willen naar Tunesië op vakantie. Ik zie hier dat er een hoop enthousiastelingen zijn, dus er zal vast wel een hoop goeds zijn daar :smiley:

We hebben al wat rond liggen neuzen qua hotels en hebben uit het hele aanbod een selectie gemaakt die qua prijs in ons budget vielen en die ons ook erg interessant lijken. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik pas sinds het rondkijken naar die vakantie weet waar Tunesië precies ligt, laat staan dat ik weet wat er te doen is!

Dat zijn dus 2 “problemen” :rolleyes:

Ik heb van onze selectie 'n overzichtje gemaakt

hotel overzicht Tunesië

Zijn er mensen die ervaringen hebben met die hotels en/of wellicht foto’s ervan hebben, zodat we een beter beeld kunnen krijgen hoe de verzorging van de hotels is?

Naast het probleem van kiezen zitten we ook met de vraag “Wat is er te beleven in Tunesië?” Vorig jaar zijn we bijv naar Turkije geweest. Daar was een heel scala aan excursies te boeken, van zwempretparken tot opgravingen (Efese). Hele uiteenlopende dingen dus. Hoe is het gesteld met de “uitjes” in Tunesië? Zijn er veel verschillende excursies of is het veelal gericht op historie? We horen namelijk veel verhalen dat er op het hotel na niets te doen is in Tunesië en we willen gewoon alles weten voor we een reis boeken :). Is het echt zo dat er behalve het strand en winkeltjes niets is? Als er meer is, waar moeten we dan aan denken?

Tunesië lijkt ons een geweldig mooi land en we zouden er graag heen gaan, maar willen gewoon graag die info hebben voor we er geld aan uitgeven, het leven van 'n student is al niet zo ruim (financiëel gezien) dus zodoende :slight_smile:

Als er verder ook mensen meningen/ervaringen zouden willen delen met de hotels die wij op het oog hebben dan zou dat helemaal top zijn!

Bij voorbaat dus alvast bedankt :smiley:

Hallo Plau,

Hier zijn inderdaad heel veel enthousiastelingen! Het beste kun je op site van Pittie kijken, daar kun je allerlei informatie vinden, ook van excursies.
http://pittie.web-log.nl/

Als student moet je op de kleintjes letten. Als je de mogelijkheid hebt om in Belgie te vertrekken zou ik zeggen kijk eens op de site van www. sunjets.be die hebben hele leuke prijzen

Succes met jullie keuze en alvast een fijne vakantie, waarheen je ook zult gaan.

groetjes Francis

Hallo Plau,

Ik heb ook even op je lijstje gekeken van de hotles die je had uitgezocht. kijk ook eens op de site van Azur Reizen ook daar vind je de nodige hotels, zowel op het vaste land als op Djerba.
Excursies zijn er genoeg, en voor elk wat wils. Djerba ligt dichter bij de Sahara en de oases, dus kijk ook even naar de hotels daar. Op msn heb je 2 groepen waar je ook veel info en foto’s kunt vinden nl. de Djerba Groep en de groep Tunesie van nu. Mocht je meer vragen hebben, laat dan een berichtje achter op een van de forums, groepen of web-logs, mailen mag natuurlijk ook.

Groetjes,
Marianna