Ik wil ook de eerste week van april (meivakantie) naar Tunesie heen.
Voor de derde keer
Ik ben ook op zoek geweest naar goedkope reizen, want ik ben nog een arm studentjeā¦dus als het goedkoper kanā¦
Ik heb de goedkoopste gevonden op www.karstadt.de ,dit is een duitse site en vliegt ook veel vanaf duitsland. Als je in het oosten van het land woont zal dat geen probleem zijn.
Gemiddeld kost daar een reis van 7 dagen voor 2 personen ongeveer 700 euro (totaal) All inclusive iets meer. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen all inclusive en alleen ontbijt. Ik wil namelijk wel wat meer van het land zien dan de vorige keren (meer bij het hotel hangen) daarom lijkt me all inclusive wat minder belangrijk (terwijl je er niet veel extra voor betaald)
En welke plaats (en welk hotel) erg leuk isā¦Ik ben 1 keer in Hammamet en Nabeul geweest. Wat is een leuke plaats waar nog wel wat te doen is dichtbij de hotels?? zoals excursies, winkels, kameelrijdenā¦dat soort dingen
Ik heb er nu al zin in
Overal kun je excursies maken, op Djerba zit je alleen wat dichter bij de Sahara, het is maar waar je voor kiest.
Wat betreft de prijzen van de reizen kun je kijken op de sites die Pittie al doorgaf.
Als je constant weg bent heb je natuurlijk weinig aan all-inn maar het verschil in prijs is inderdaad niet zo groot,aan de andere kant is het wel lekker makkelijk als je in of rond je hotel verblijft.