een gezellig reismaatje gezocht…(female) waarmee ik veel op reis kan lekker feesten en genieten …hou je ook van genieten van het leven en lekker los gaan…en winkelen …laat dan wat weten,omdat ik een reisgenootje zoek,:vak02: al me vriendinnen hebben een vriendje dus die gaan niet meer los…ik wel? aazel dan niet en reageer ? groetjes
Klinkt leuk, ik zelf ben ook opzoek naar een reisgenoot. Ik ben van plan om in November naar de zon te gaan, maar al me vriendinnnen zijn al geweest.
Wanneer ben je van plan om te gaan?
hoi yasmine leuk dat je reageert…ik heb zelf nog geen plannen maar ik zoek dus een reisgenootje voor vaker mee te gaan reizen …in overleg dan welke bestemmingen beiden partijen heen willen…heb je msn dat praat wat makkelijker groetjes
Hey Gina
Waarom enkel female? Misschien heb je daar goede redenen voor, maar mocht je niet zo strikt zijn, wil ik eventueel ook wel eens contact opnemen. Dit jaar kan ik niet meer op verlof, maar volgend jaar april/mei ga ik sowieso een week of 2 ergens naartoe (enkel nog reisgezel vinden). Je weet nooit of we zowat dezelfde plannen zouden hebben… Mocht je toch eens willen checken, laat het me weten!
Groeten
Wim
we kunnen altijd kijken …heb je msn is makkelijker mvg
Hey, ik herken het, heb hetzelfde. Wil eind december een weekje naar de zon en lekker genieten maar niemand die mee kan/geen vakantie heeft/vriendje etc…
Wanneer ben jij van plan om te gaan?
Greetz Susan
leuk dat je reageert susan??..zoek een serieuse iemand voor te reizen regelmatig…heb je msn is makkelijker praten…groetjes gina
Hai,
ik wil graag in de kerstvakantie weg. Wellicht is dat iets?
Ik ben 24 jaar en werk als leerkracht.
Groetjes!
HOI…heb je ook msn is makkelijker praten…ik zoek nog een serieus iemand die mee gaat reizen mvg
Ik ben nooit meer op msn te vinden, maar je kunt me wel vinden op facebook onder maike, utrecht.
hoi…ik heb geen facebook…heb je hyves mvg
Ja, je kunt me vinden op moeike en op maike.
Hoi,
Ik wil graag in de maand december een leuke stedentrip doen.
ben 24 jaar. Ik weet niet of dit oproepje nog geldt?
Je mag mij mailen op [EMAIL=“adavu1@hotmail.com”]adavu1@hotmail.com om verder kennis te maken.
Groet
Hallo,ik ben Sandrinha,waarom niet Portugal,lekker warm en misschien een Bed en Breakfast ? niet zo duur !!!
dit oproep geldt nog?..ik zal je toevoegen …wie serieus is en mee wilt stuur even jullie msn door…dan kan het een en ander bespreken worden voor de vakantie…wil het liefst naar de zon:vak02: mvg gina
Hoi gina, lijkt me leuk plan, maar je bent 8 jaar ouder dan mij. Misschien iets te groot leeftijdsverschil of ben je toevallig nog heel jong van geest?![]()
hoi sheila;)26 is jong…een goed leeftijd toch…nou en tuurlijk jong van geest
…hou van genieten en feesten …kan je msn sturen… leeftijd maakt niet uit…als iemand maar serieus reageert en weet wat ie wil groetjes gina
Hallo Gina, mijn e-mail adres : [EMAIL=“sandra_fashion07@hotmail.com”]sandra_fashion07@hotmail.com
oke ik voeg je toe op msn mvg
Hallo, ik ben Dewy, 27 jaar. Ik heb hetzelfde probleem. Ik houd erg veel van reizen/zon maar al mijn vriendinnen hebben een vriendje en ik heb daarom niemand om mee te reizen. Ik wil in de maand december graag OF een rondreis in Thailand maken Of (als ik voor mn 1e keuze niemand kan vinden) lekker 1,5 week naar de zon. Mijn email-adres is [EMAIL=“augustus-@hotmail.com”]augustus-@hotmail.com. Groetjes Dewy