Ik ben op zoek naar een gezellig reisgenootje (man/vrouw) waarmee ik naar de zon kan, steden bekijken (winkelen, feesten), rondreizen, avonturen beleven in verre landen en lekker genieten van het vakantiegevoel/leven!
Al mijn vriendinnen zijn gaan samenwonen met hun vriend en hebben het druk met andere dingen en daarom niet meer los kunnen gaan? Ik gelukkig nog wel…en wil hier ook nog volop van genieten.
Hoi Michelle,
Ik heb ook allemaal vrienden en vriendinnen die gaan samenwonen,kinderen hebben of getrouwd zijn. Naar welke bestemming wil je gaan. Ik zou graag in okt/nov 2010 naar Thailand willen gaan voor ong 4 weken.
Zin om mee te gaan? Houd ook van lekker reizen, eten en cultuur opsnuiven en in de mooie natuur avontuurlijke dingen ondernemen.
Hoor graag van je. Misschien leuk om te kijken of het klikt en kijken of we dezelfde interesse hebben?
Hoi Michelle,
mijn relatie dreigt op de klippen te lopen na heel wat jaren dus een reisgenootje zou goed uitkomen Bekend verhaal van de samenwonende vriendinnen
Zoek je ook iemand om weekendjes weg te gaan?
Ik ben Jessica en ik ben 25 jaar. Ik heb ook zin om een tijdje op reis te gaan.
Komt me bekend voor en de dingen die je in je oproep zet komen overeen met hoe ik denk.
Hoelang wil je op reis gaan of bedoel je meer als een vakantie? Je kunt me anders ook emailen is misschien makkelijker [EMAIL=“jessicavbergen@hotmail.com”]jessicavbergen@hotmail.com
Ik heb wel interesse in je oproep (zie die van mij). Ik ga in ieder geval begin februari voor een ruime week weg (moet nog boeken maar er is genoeg moois te vinden).
Een heel fijne vakantie om te doen als single of als 1-ouder-gezin is een reis met Mavi Travel. Wij verzorgen Blue Cruises, kleinschalige, niet-toeristische vakanties op een boot met maximaal 14 deelnemers langs de Turkse kust.
Ik heb altijd al Blue Cruises gedaan omdat ik alleen op vakantie ga, en organiseer en begeleid deze nu zelf.
Ik heb precies hetzelfde probleem, helaas. Wil je echt op reis gaan, of gewoon een korte vakantie van een aantal weken? Ik heb in de maand augustus 3 weken vakantie en zou dan graag op vakantie gaan, maar ja heb dus van die vriendinnen die niet meegaan haha…
Ik ben trouwens Lenette, 24 jaar, uit Aarle-Rixtel.
Heb je inmiddels al concrete plannen? Ik lees net je oproepje, ben zelf 27 jaar, woon in Leiden en zoek een vakantiemaatje voor 9-16 mei voor een relaxte zonvakantie, lekker naar het strand, shoppen, stappen, eten en een of meerdere excursies. Niets moet gewoon relaxed.
Hoor graag van je.
Gr. Violette
Ik ben ook van plan om in augustus/september 2 weekjes naar Thailand te gaan. Alleen alle vriendinnen hebben OF geen geld OF andere plannen OF al een vakantie geboekt.
Alleen gaan vind ik gewoon niet gezellig, dus een poging via deze weg!
Ik hou van winkelen, relaxen, lekker uit eten, leuke jongens kijken, cultuur opsnuiven en je laten verbazen door de schoonheid van Thailand. Ik wil ook graag duiken daar!
Mocht het je wat lijken hoor ik graag (en ik duim met je mee dat de rellen daar een beetje ophouden de komende tijd!)
Oh misschien nog ff iets over mezelf: Shannon, 24 jaar, kom uit Leusden, werk 36 uur per week en heb graag mensen om me heen.
Mail gerust!
[EMAIL=“shannon85@casema.nl”]shannon85@casema.nl
Je oproep is alweer een paar maanden oud, maar wie weet zijn je plannen nog open, of zijn er anderen (Shannon?) die nog op zoek zijn naar een reisgenootje?
Ik heb al ticket geboekt voor thailand, 3,5 week in september. Ik zou samen met mijn ex-vriend gaan, maar helaas is die relatie begin van het jaar verbroken. En verder het bekende verhaal: vrienden genoeg, maar óf in relatie óf geen zin/tijd/geld om mee te gaan.
Ik heb eerder alleen gereisd, in Zuid-Amerika, maar vind het eigenlijk veel gezelliger om met iemand samen te gaan. Leuk om nieuwe ervaringen met iemand te kunnen delen. Ik heb in ieder geval superveel zin om te gaan: cultuur, natuur en avontuur, maar ook lekker shoppen, relaxen op witte zandstranden, duiken, stappen en vooral genieten!
Over mezelf: ik ben 25 jr, fulltime communicatiemedewerker en woon in Veenendaal. Per mail ben ik te bereiken via [EMAIL=“postvoorwillie@hotmail.com”]postvoorwillie@hotmail.com
Allemaal verbroken relaties begrijp ik? Join the club
Ik heb altijd willen willen reizen. Ben een keer eerder een maandje in mn eentje naar Zuid-Afrika geweest en dat vond ik echt geweldig! Op dat moment wist ik al helemaal dat ik meer wil zien van de wereld!
Toch ben ik gaan samenwonen (hartje Amsterdam) met mijn vriendje en ondanks dat hij het leuk voor me vond, vond ik de stap om weg te gaan toch lastiger. Maar alles valt nu eigenlijk op zn plaats: ben weer alleen en ik ben over 2 maanden klaar met mijn studie. Ik weet het dus zeker: na de zomer wil ik een tijdje weg uit Nederland!
Ik wil graag meer van de wereld zien, maar dit zeker in combinatie met lekkere drankjes, genieten van de zon en gewoon relaxen.