Vakantie Vakantie Vakantie!

Hey! , Ik ben Maurice een 21 jarige actieveling die behoorlijk verslaafd aan het raken is om op reis te gaan , verre / minder verre reizen maakt mij allemaal niks uit zolang het maar gezellig is en er wat is te doen! Uiteraard is een relax vakantie ook nooit weg.

Helaas is mijn relatie na redelijke tijd verbroken en gaat de vakantie die ik eingelijk zou doen deze zomer niet door en ben ik ook te laat om met mijn vrienden mee te gaan. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die op vakantie willen / op vakantie gaan en een reisgenoot kunnen gebruiken.
Geslacht maakt mij niet uit leeftijd speeld ook geen grote rol.

Bestemming staat nog niet vast, zolang het maar niet nederland is:P vliegtuig / auto / bus / oid maakt mij allemaal niet uit. heb zelf zitten kijken naar eventueele camperhuur om een roadtrip te maken. (ben zelf in het bezit van een rijbewijs en een ruime auto.) Ik ben ook in voor eigenlijk alle soorten vakanties conditie is goed op pijl dus een trek / wandel of actieve vakantie is geen probleem , maar als je een uitgaansvakantie of een relax vakantie liever ziet zitten, ook daar ben ik zeker voor in!

Bevalt dit je, Laat hier wat achter of stuur me een mailtje

Mauricevdiemen@hotmail.com

Groetjes ,

Maurice

Hee!!
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje, zou eigenijk naar Thailand gaan, maar helaas gaat dat niet meer door…
Ik heb de hele maand augustus vrij! Misschien heb je zin om mee te gaan naar Thailand? of iets anders te zoeken.
Ik ben bijna 20, woon en studeer in Nijmegen!
Gr Meike

Hey Mieke,

Jammer van Thailand!:frowning:
En het klinkt wel verleidelijk! Voor hoelang wilde je gaan?:slight_smile:
Anders valt er vast wel wat anders te vinden!:smiley:

En als je anders een mailtje met je msn stuur (als je dat hebt uiteraard)
Dan kunnen we alles wat makkelijker bespreken!

Hoop snel wat te horen!

Groetjes,
Maurice

Nog meer mensen die interesse hebben?:smiley:
Of evt. een reisgenoot zoeken uiteraard;)

Heeyy hallo

Misschien een idee??
Wat dachten jullie van Inter-Railen?
Lekker relaxed met de trein door Europa
Wie gaat er mee?
:wereld:

Hey!

Ik heb een ticket naar thailand van 12 mei tot 6 juni en een reisgenoot lijkt me gezellig!
Ben 22 jaar en heb nu een half jaartje ‘pauze’ tussen 2 studies in.
Ik lees de reacties hier mee!

Heej,

Ik wil vanaf half augustus tot begin november richting Azie…
Ik ben bijna klaar met mijn studie en heb nog geen baan of iets dus ik kan nog alle kanten op.
Ik ben trouwens Marjon, 21 jaar oud