Op zoek naar vrIjwilligerwerk dat me past

Hallo iedereen,

Ik ben Chari. Ik ben een vrouw van 23 jaar. Dit schooljaar begin ik aan mijn laatste jaar op de hogeschool. Ik studeer voor kleuterjuf. Al een tijdje zit ik in mijn hoofd met vrijwilligerswerk. Ik voel dat ik meer wil halen uit mijn leven, de wereld wil ontdekken en mensen wil helpen/leren kennen. Vrijwilligerswerk vinden dat me ligt is niet zo moeilijk, maar ik heb een ander probleem. Ik heb niet al te veel spaargeld en heb geen ouders die me het geld kunnen lenen. Ik heb gemerkt dat vrijwilligerswerk nogal duur uitvalt en dat is de enige reden dat ik deze ervaring niet kan meemaken. Zijn er organisaties of mogelijkheden waarbij de prijs niet zo hoog ligt?

Groeten, C.

Afhankelijk van welk deel van de wereld je in gedachten hebt, op colombiafacil.com staan wel enkele projecten met contactgegevens. Ze staan onder FAQ -> Volunteering.

Hallo Chari

Vorig jaar ben ik met ‘Purevolunteer’ vrijwilligerswerk wezen doen, Die hanteren redelijke prijzen vond ik.
Ze zitten in Amsterdam.

Dit jaar heb ik via ‘vrijwilligwereldwijd’ 6 weken v.w.w. in Tanzania geboekt. Die zitten in Dordrecht en zijn ook erg redelijk m.i.

Goochel ze maar eens.
Succes op je zoektocht.

Elly

Kijk anders eens op Grenzelooswerk! Die hebben op dit moment ook vacatures voor verschillende projecten van organisaties op de site staan. De prijzen hier verschilden per vacature volgens mij.

Gr

Wouter