Op zoek naar vrijwilligerswerk bij een lokale organisatie in Nepal

Beste mensen,

In oktober zou ik graag naar Nepal willen voor vrijwilligerswerk, nu ben ik op diverse sites gaan kijken en schrik nogal van de prijzen die ze hanteren voor het doen van vrijwilligerswerk, de meesten is rond de 700 euro voor 4 weken. Dat is nog meer dan mijn vaste lasten per maand.
Ik heb mij laten adviseren om mij bij een lokale organisatie aan te melden, zodat zeker het geld goed wordt besteed.

Maar ik kan helaas nog niks vinden.
Wie kan mij helpen bij het vinden van een lokale vrijwilligersorganisatie in Nepal???

alvast super bedankt!

Sheryl

Hoi Sherry,
heb jij al iets gevonden qua organisatie? Ik zit nl. met het zelfde “probleem”…
Ook ik heb de planning om begin oktober af te reizen naar Nepal voor 2 á 3 maanden maar stuit elke keer op organisaties die best veel vragen voor een paar weken vrijwilligerswerk te doen.

Groetjes en namasté…!

Hoi,

Ja heb zeker wat gevonden,het is een hele fijne organisatie,hele lieve mensen, de prijzen zijn normaal en heb haar ook ontmoet. Ik zelf ga alleen niet meer dit jaar, want ik ga toch voor mn eerste optie en dat is Ecuador. De stichting heet Inspire Nepal, contactpersoon is Maud. Als je wil kan ik je haar nummer geven,maar je kan ook op de website kijken. Zou zeker voor deze organisatie gaan! Haar vriend is zelf Nepalees en wonen daar ook. Zij zelf is ook vaak hier in nederland.

Succes en hoop dat je het wat vind!

Groetjes Sheryl

Hoi Sheryl,
hartstikke bedankt voor je snelle reactie!
Heb de site van Inspire-Nepal al bekeken… Ziet er in ieder geval goed uit en ga er meteen werk van maken.

Ik wens je een hele fijne tijd in Equador…!
Grtzz…

Op Wereldwijzer Vrijwilligerswerk vind je heel veel organisaties en projecten, ook in Nepal: www.wereldwijzer.nl/vrijwilligerswerk

In november vindt weer de landelijke infodag plaats! www.wereldwijzer.nl/vrijwilligersdag

Fijn om te horen! wordt vast een mooie tijd in Nepal! Enjoy!