Op zoek naar tijdelijk of vast werk in het buitenland Zomer 2009

Mijn naam is Tom, ben 27 jaar en op zoek naar tijdelijk of vast werk in het buitenland voor Zomer 2009 of langer.
Ik spreek NL(native), EN(excellent) en FR(reasonable) en wil ook SP leren. Heb ervaring in de horeca-, verkoop-, technisch-, schoonmaak- en productiewerk. Ik kan zelfstandig leven (koken, huishouding, e.d.), maar kan ook goed in een team meespelen. Ik ben erg veelzijdig en pas me snel aan, ben representatief, mentaal en fysiek fit, ga hard werken niet uit de weg en houdt een open mind & een open heart.
(Check mijn profiel voor al mijn interesses)

Qua werk sta ik open voor alle suggesties maar ik heb het meeste affiniteit met de dienstensector, productiewerk, licht technisch of -administratief werk.
Hierbij denk ik aan Horeca-, receptie (dieren/land)verzorgings- en onderhoudswerk voor tijdelijk werk.
Voor vast dienstverband is nog veel meer mogelijk (Doe een suggestie).

In eerste instantie zoek ik werk met kost en inwoning of met hulp dit te kunnen vinden. Ik ben per direct beschikbaar hoewel ik de visa en verzekering nog moet regelen.

Ook werk in de Wintersportgebieden is welkom!
Mail mij, ik hoor graag van u en zal snel antwoorden.

Ook aanvullende informatie over eventuele emigratie is altijd welkom, alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, Tom

Hoi Tom,

Mijn werkgever zoekt nog medewerkers voor de interne klantendienst. JE verdient ongeveer een 1200 euro per maand en ze betalen de vlucht en zoeken je een woning. Het is in Schotland. Voor meer info gelieve mij te mailen op [EMAIL=“michaelvl1@hotmail.com”]michaelvl1@hotmail.com.

groeten