Gezocht: Werk zomer 2010 (eventueel 10 weken extra)

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een baantje voor de zomer van 2010 in het buitenland en eventueel kan ik 10 weken extra vrij nemen om wat langer door te gaan.

Ik zit op de hogere hotelschool in den haag. Ik spreek vloeiend Spaans, Engels, Nederlands en redelijk Duits. Ik heb veel ervaring in de horeca maar sta open voor verschillende soorten werk. Tegen die tijd ben ik 22 jaar oud.

Ik heb al een jaar in Spanje gewoont en ik ben net een paar weken terug uit een half jaar Mexico, maar het begint me al te kriebelen om weer weg te gaan!

Als iemand een leuk idee of mogelijkheid heeft zou ik er graag over horen.
Het maakt me niet zoveel uit welk land het dit keer gaat worden want het is toch niet zo’n hele lange periode en iets nieuws is altijd leuk.

Alvast bedankt allemaal, groetjes Nico

Heej Nico!!

Wat je kan doen als je opzoek bent naar een baan in het buitenland is langs lopen bij een van de JoHo vestigingen of even kijken op de website. www.joho.nl daarnaast :slight_smile: Ze hebben veel partners in het buitenland die vaak opzoek zijn naar mensen die voor langere tijd bij hun willen komen werken. Ik hoop dat je iets leuks kunt vinden!