Ik ben 18 jaar en ik wil graag volgende zomer (2014) geld verdienen met werk in het buitenland. Ik wil niet met een organisatie waar ik veel kosten moet betalen, maar gewoon een vliegticket en eventueel onderdak. Ik heb geen duidelijke voorkeur voor een plek, dat ligt aan het aanbod. Mijn engels is redelijk goed en ik doe een internationale opleiding. Werk kan variëren van schoonmaakwerk tot kinderen (au-pair). Ik wil graag deze zomer iets zelf ondernemen, en ik hoop dat u iemand nodig heeft of iets weet waar ik zou kunnen werken :).
Ik heb gesolliciteerd bij Thomas Cook als reisleidster en ben daar aangenomen. Je moet daarvoor een rijbewijs hebben en je talen spreken (Engels en nog één andere vreemde taal zoals Frans of Duits). Het gaat wel om een heel seizoen (maart-oktober).
Woon je in de buurt van Groningen of Tilburg? In Groningen is er 19 februari een voorlichtingsdag over o.a. vakantiewerk in het buitenland en in Tilburg is dat 16 april. Houd de nieuwsbrieven en de site in de gaten.
Ik heb zelf vorig jaar in Sunny Beach gewerkt als promoter. Daarbij wordt je onderdak gewoon betaald. Ik weet niet of je zulk werk ook leuk vindt, zo ja dan kan ik je nog wel meer informatie geven. Ik ga waarschijnlijk dit jaar ook.