Hallo allemaal,
Ik ben Laurens, 26, woonachtig te Arnhem.
Heb me hier maar eens aangemeld omdat ik meer en meer geintresseerd ben geraakt in low-budget reizen.
Ik ben single en heb een koop-appartement. Dus dan verschuiven de financiele mogelijkheden vanzelf een andere kant op.
In het verleden heb ik veel roadtrips gemaakt, ook enkele in slechts 2 a 3 dagen.
Hierdoor heb ik al enorm veel Europese landen mogen zien.
De grotere tochten waren roadtrips door west Europa (gecombineerd met veel 2e wereldoorlog locaties), midden/oost Europa (Duitsland, Slowakije, Polen, Hongarije, Roemenie, Servie) en de meest recente was afgelopen maart. Een noord naar zuid roadtrip door Nieuw-Zeeland gedurende een maand gecombineerd met een korte stopover in Hongkong.
Enkele jaren terug in dezelfde vorm met mn ouders en broertje aan de oostkust van Amerika geweest en een stukje Canada meegepakt.
Dit alles altijd afwisselend met 2 goede kameraden gedaan die tegenwoordig vriendinnen hebben. Voor de grotere vakanties moet ik dus mijn benadering aanpassen.
Ik ben al een langere tijd geintresseerd in Scandinavie, met name Finland. Ik sluit niet uit dat ik daar in 2013 naartoe zou willen maar heb nog geen idee over de invulling ervan. Behalve Helsinki uiteraard, Noorderlicht, Huskytocht en sneeuwscooteren.
Wellicht kom ik hier mensen tegen met tips of een potentiele reisgeno(o)t(te). Ook het Couchsurf-principe ben ik fan van, niks leukers dan bij de locals te zitten. Een combinatie van bus/trein/Couchsurfing lijkt mij best tof.
Groeten!