Hallo

Hoi,

Ik ben een 22 jarige, heb me hier aangemeld om informatie op te doen voor verschillende vakantieplannen.

Heb tot nu toe al een klein beetje gezien van Europa voor een amateur reiziger, vorig jaar 2 maand in Finland geweest, Rusland bezocht, verschillende keren naar Oost en midden Europa geweest, Zuid Europa.

Over enkele dagen vertrekken we met de auto naar Turku (Finland) via Denemarken en Zweden, vervolgens vanaf Stockholm met de boot naar Turku.
Als we eenmaal in Finland zijn zullen we verschillende plaatsen aandoen, om daarna richting Oulu te rijden (wonen kennissen) en van daaruit via het noorden weer terug te gaan via Zweden naar Nederland.
Een pittig tochtje van +/- 5000 kilometer.

Ik vond dit wel een interessant forum om hiervoor en voor andere reizen wat informatie op te doen.

Gegroet.

Hoi WiduGermaan,welkom op wereldwijzer!
Finland heeft ongelooflijk veel te bieden heeft,het is het land van de duizenden meren.
De natuur is er prachtig. Je kunt er de rust vinden die je nergens anders vindt. Het is het perfecte land voor een rustige, maar ook avontuurlijke, kampeervakantie temidden van water, bossen en Finse dorpen.
Indien je nog met vragen zit dan kan je ze altijd stellen op de verschillende Scandinavische landenforums hier op wereldwijzer.
groet,georgessiam.