Finland/Lapland: Reispartner(s) gezocht

Hallo allemaal,

Dit ben ik:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=146954

Ik heb nog nooit gebackpacked en in hostels overnacht.

Ik speel enorm met het idee om in 2013 naar Fins Lapland op vakantie te gaan voor zeg max 2 weken.
Sneeuwscooteren, ijsvissen, Noorderlicht, huskytochten etc etc.

Echter zoek ik nog een reisgenoot, iemand die gelijkgestemd is met mij. Ik ga niet zomaar met iedereen 2 weken op pad dus vandaar dat ik het bijtijds aankondig zodat een kennismaking ook mogelijk is.

Hoe ik er momenteel tegenaan kijk is om te vliegen naar Helsinki en daar 1 of 2 dagen de stad te bekijken.
Van daaruit bepalen waar nog meer heen te gaan, en dan via bus en trein. Uiteraard bekijken we van te voren wel waar de highlights zouden liggen.
Vanaf de laatste bestemming weer terugvliegen naar NL.

Ook Couchsurfing vind ik een leuke aanvulling, ook omdat ik eea low budget wil doen gezien het feit dat ik… niet veel budget (meer) heb :smiley:
Ik heb een Couchsurf-account dus de mogelijkheden zijn er.

M/V maakt me niet uit, als we maar wel een beetje hetzelfde karakter hebben.
Kroegen e.d. prima, maar ik ben geen persoon die elke avond tot 04.00 gaat stappen of zich uren in discotheken kan vermaken.

Dit wordt voor mij gewoon weer een ander land op mn lijst waarvan ik de natuur en cultuur wil ontdekken en wil genieten van alles wat we zullen zien en beleven.

Al het andere kan in Torremolinos ook wel zeg maar :wink:

Zoals gezegd, is het nog niet zeker en eea hangt ook van de respons hier af. Je kunt me mailen via n_laurens@hotmail.com.

Groet!

Helaas gaat Lapland voor mij niet meer door.
Door een samenloop van omstandigheden (contact met vrienden in het buiteland) gaan we met een klein groepje vrienden naar Japan in januari.